Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Коефіцієнти для визначення тривалості опромінення при зміні відстані лампи від місця опромінення

Початкова відстань від лампи, см Нова відстань, см
1,00 0,49 0,25 0,16 0,09 0,05
2,04 1,00 0,51 0,32 0,18 0,12
4,00 1,96 1,00 0,64 0,36 0,25
6,25 3,06 1,56 1,00 0,56 0,39
11,10 5,44 2,77 1,77 1,00 0,69
16,00 7,84 4,00 2,56 1,44 1,00

 

Опромінювальні установки тривалої дії з еритемними лампами рекомендують застосовувати в дитячих, лікувально-профілактичних і спортивних приміщеннях, а також в приміщеннях, де за технологією виробництва відсутнє природне освітлення (безвіконні та безфонарні цеха). В таких установках використовують еритемні лампи ЛЕР-40, які монтують в системі загального освітлення. Люмінофор в цих лампах наноситься тільки на половину сфери, і, отже, за рахунок залишеної без люмінофора сфери УФ-потік рівномірно розсіюється вниз приміщення. Надбровні дуги працюючих захищають орган зору від прямого попадання УФ-променів, тому висота приміщень повинна бути не меншою 5 м.

Практичною медициною і спеціальними дослідженнями (В.Г.Бардов, 1990) накопичений значний матеріал про позитивну дію природного (сонячного) і штучного УФ опромінення в профілактичних дозах за відповідними схемами на розвиток і перебіг серцево-судинних захворювань. Зокрема, для первинної і вторинної геліопрофілактики зазначених захворювань та зрушень у функціональному стані організму організуються аеросолярії (сонячно-повітряні ванни) ілікувальні пляжі, на яких повинні бути виключені умови як для перегрівання, так і для переохолодження організму (захищення від вітрів). Для прийому сонячних ванн доцільніше використовувати тапчани або шезлонги, рідше пляжний пісок. Термін інсоляції визначається за допомогою спеціальних таблиць, складених з урахуванням сонячного клімату місцевості (табл.4).

 

Розрахунковий метод визначення доз профілактичного УФ опромінення в ході проведення сонячних та небесних ванн за допомогою таблиць для 49°- 51° північної широти (Північні регіони України)

Таблиця 4

Тривалість опромінення у хвилинах

Поряд- ковий номер сонячної ванни Доза опромі- нення (частина еритемної дози) Квітень Травень, червень, липень Серпень Вересень
Година дня
11-12 16-17 10-11 17-18 11-12 16-17 12-13 15-16 11-12 16-17 12-13 15-16
Ванна
сонячна несонячна сонячна несонячна сонячна несонячна сонячна несонячна сонячна несонячна сонячна несонячна
Дітей раннього віку від 6 місяців до 4 років
1-3 1/12
4-6 1/10
7-9 1/8
10-12 1/6
13-15 1/5
16-18 1/4
Дітей дошкільного (4-7 років) і молодшого шкільного (7-12 років) віку
1-2 1/10
3-4 1/8
5-6 1/6
7-8 1/5
9-10 1/4
11-12 2/7
13-14 1/3
15-16 2/5
17-18 1/2
Дітей середнього (12-15 років), старшого (15-18 років) шкільного віку та дорослих
1-2 1/10
3-4 1/8
5-6 1/6
7-8 1/5
9-10 1/4
11-12 2/7
13-14 1/3
15-16 2/5
17-18 1/2
19-20 5/8
21-22 3/4
23-24 7/8
25-26
                               

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  8. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  9. А. Фінансові коефіцієнти
  10. А. Фінансові коефіцієнти
  11. Автоматизовані робочі місця облікового працівника
  12. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Недостатність УФ-радіації та її профілактика | Санація повітря на підставі використання ультрафіолетового випромінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.