Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перспективи розвитку дистанційного навчання

Одним з ефективних шляхів глобалізації освітнього простору в сучасному світі є розвиток системи дистанційної освіти. Сучасні інформаційні технології та комп'ютерні телекомунікації, комп'ютерні мережі створили принципово нові можливості доступу та накопичення будь-якої соціальної та педагогічної інформації. У єдності з різними формами освіти створюються нові передумови для вдосконалення нової форми освіти – протягом усього життя і в будь-якій географічній точці, тобто розвивається новий тип освіти – дистанційна освіта.

Дистанційне, а точніше, електронне навчання займає в сучасній системі навчання міцні позиції, органічно доповнюючи різноманітні очні види навчання. Електронне навчання використовується все більш активно і досить скоро наздожене очне. У кращих вищих навчальних закладах світу створюються центри e-learning, які дозволяють пройти дистанційне навчання з отриманням відповідного диплома.

Основні переваги електронного навчання в порівнянні з традиційним очним навчанням складають цілеспрямована й контрольована інтенсивна самостійна робота студента, який може самостійно визначати послідовність освоєння предметів, навчатися в зручному для себе місці, з індивідуальною швидкістю, а в ряді випадків – і у зручний для себе час . Тому основною перевагою електронного навчання слід вважати певну свободу в плані місцезнаходження, часу навчання та його темпів, що робить дистанційне навчання привабливим для тих користувачів, які з тієї чи іншої причини не мають можливості навчатися очно, але бажають підвищити свій освітній рівень.

Як правило, дистанційне навчання дешевше звичайного, в першу чергу за рахунок зниження витрат на переїзди, проживання в іншому місті, зниження витрат на організацію самих курсів.

Свобода і гнучкість, доступ до якісної освіти – з'являються нові можливості для вибору курсу навчання. Дуже легко вибрати декілька курсів з різних університетів, з різних країн. Можна одночасно вчитися в різних місцях.

Навчання в будь-який час в будь-якому місці дозволяє студентам не тільки залишатися в звичній для них обстановці й зберегти звичний ритм життя, а й виробити індивідуальний графік навчання.

Дистанційне навчання має більш індивідуальний характер, є гнучкішим, студент може сам визначити темп навчання, повертатися по кілька разів до окремих занять, пропускати окремі розділи і т.д. Слухач вивчає навчальний матеріал в процесі всього часу навчання, а не тільки в період сесії, що гарантує більш глибокі знання. Така система навчання змушує студента займатися самостійно і набувати навички самоосвіти.

 


Лекція 12. Андрагогічні підходи в системі неперервної освіти

 

План.

 

Вступ

1. Поняття про андрагогіку.

2. Принципи андрагогіки

3. Відмінності андрагогічної та педагогічної систем навчання.

5. Форми та методи андрагогічного навчання

Висновки.

 

ЛІТЕРАТУРА

 

Соціальні зрушення і економічні перетворення в Україні на тлі всесвітньої економічної кризи, визначають нові завдання перед системою освіти. Знаннєва парадигма освіти вже не відповідає «потребам сучасної економіки та цивілізації». Усунення цієї проблеми є однією з важливих цілей модернізації української освіти і формулюється, як досягнення нової сучасної якості освіти [7]. Н.В. Морзе зазначає, що у нових соціально- економічних умовах освіта, як процес засвоєння студентом деякої частини накопичених людством знань, стає неефективною і неадекватною соціальною діяльністю. Сучасна наука та практика навчання дорослих сьогодні потребує створення й розвитку основ наукової системи, у якій би формулювалися основні закономірності, основні принципи навчання дорослих і їх відмінності від учнівської молоді [4.; 6]. Зростаюча значимість освіти дорослих - загальновизнаний факт. У світі немає країни, яка не була б у тій чи іншій мірі зобов'язана йому своїм технологічним, соціально-економічним, культурним прогресом. Так само які немає країни, яка б не пов'язувала своє майбутнє з його подальшим розвитком. У поточному столітті освіти дорослих соціологи відводять винятково важливу роль. Характерна тенденція історичних змін в освіті дорослих - його посилюється, змістове та організаційне відокремлення, виражене у розширенні мережі установ, призначених виключно для дорослого населення, що збільшується, різноманіттям пропонованих ними програм. Як наслідок цього глобального процесу, виникає і шириться коло реалій, яких немає в дитячій та юнацькій освіті.

За матеріалами ЮНЕСКО, пріоритетне завдання освіти дорослих --забезпечити людини комплексом знань і вмінь, необхідних для активної творчої та приносить задоволення життя в сучасному динамічно розвивається суспільстві. Йдеться про постійне, безперервному розвитку людини як працівника, громадянина, особистості, індивідуальності протягом всього його життя. До теперішнього часу склалася певна спільність поглядів на роль освіти дорослих в досягненні узгодженого прогресу особистості та суспільства і на підходи до осмислення шляхів його оновлення.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 1008

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кадрове забезпечення дистанційної освіти | Історія і сучасність неперервної освіти.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.