МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання №21. Розгляньте готові мікропрепарати при малому та великому збільшенні мікроскопа. 2. На мікропрепаратах знайдіть клітини, що перебувають у відповідних фазах мітозу та на стадії інтерфази. 3. На малюнку 2 підпишіть фази клітинного циклу, що відбуваються в корінці цибулі. Висновок: 1) Функції хромосом: ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Біологічне значення процесів, що відбуваються в інтерфазі: ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.Біологічне значення мітозу: ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лекція 3. Тема: Статеве розмноження організмів. Гаметогенез (мейоз). Мета уроку: 1. Дати загальне уявлення статеве розмноження живих організмів. 2. Дати поняття про особливості будови гамет. 3. Розповісти про особливості утворення та формування гамет при гаметогенезі. Обладнання та матеріали: Мультимедійна система, мікроскоп, готові мікропрепарати сперматозоїдів та яйцеклітин ссавців. Базові поніття та терміни: Статеві залози, гаметогенез, овогенез, сперматогенез, . Біологічний тестовий диктант: 1. Назвіть першу стадію мітозу? 2. Визначте, на якій стадії мітозу починають спаралізуватись хромосоми? 3. Визначте, на якій стадії мітозу відбувається розходження хроматид до полюсів клітини, внаслідок скорочення ниток веретена поділу? 4. Визначте, яка з стадій життєвого циклу клітини характеризується ростом клітини, подвоєнням усіх структур та молекул ДНК? 5. Визначте, на якій стадії мітозу утворюється метафазна пластинка? 6. Визначте, на якій стаді мітозу відбувається утворення 2-ох дочірних клітин? 7. Визначте, на якій стадії мітозу починають утворюватись мікрофіламенти – нитки веретена поділу? А) інтерфаза Б) метафаза В) телофаза Г) анафаза Д) профаза 8. Визначте, яка з стадій життєвого циклу є більш тривалою? А) мітоз Б) інтерфаза 9. Що таке інтерфаза? 10. Чому кількість хромосом материнської та дочірних клітин після проходження мітозу є однаковою? 11. Наведіть приклади клітин людського організму, що розмножуються мітотично. План: 1.Характеристика і будова статевих клітин. 2.Гаметогенез - мейоз. 3. Порівняння біологічного значення мітозу та мейозу. 1. Характеристика і будова статевих клітин. Статеве розмноження відбувається за участю статевих клітин – гамет і внаслідок чого утворюється зигота з 2n (диплоїдним набором) хромосом.
Гамети ♂(людина) ♀ яйцеклітинасперматозоїд
Статево розмножуються як рослинні так і тваринні організми.
2. Гаметогенез. Гаметогенез - це процес розвитку й формування статевих клітин – гамет. ♂(людина) ♀ ОвогенезСперматогенез (яєчники) (сім’яники)
І зона Зона розмноження (Мітоз – 4-8) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Зона дозрівання (Мейоз –процес утворення зрілих гамет– 2 мітотичних поділи) полярне тільце (клітина)
Лекція 4. Тема: Запліднення організмів. Мета уроку: 1. Дати загальне уявлення процес запліднення рослинних та тваринних організмів. 2. Дати поняття про видів та форм заплідення. 3. Розповісти про особливості запліднення у людини. Обладнання та матеріали: Мультимедійна система, таблиця зі схемою подвійного запліднення у квіткових рослин, зображення тварин з рідними видами та формами запліднення. Базові поніття та терміни: Запліднення, форми запліднення, моноспермія, поліспермія, овуляція. Біологічний термінологічний тестовий диктант -10 хв:
ВІДПОВІДІ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|