Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Масла для агрегатів трансмісії

 

Трансмісійні масла призначені для зниження тертя і спрацювання зубчатих передач різноманітних вузлів автомобіля, а також для відводу тепла від контактуючих деталей. При цьому вони повинні мати високі протиокисні, антикорозійні, захисні і другі властивості, добре реагувати з матеріалами ущільнень. Робота трансмісійних мастил визначається температурою, частотою оберту зубчатих коліс і тиском у зоні контакту. Швидкість руху в зачепленнях у циліндричних передач досягає від 1,5...3,0 до 9...19 м·сек-1, у гепоїдних передачах – 0...25 м·сек-1. Тиск в зонах контакту досягає від 0,5...2,5 ГПа. При порушені цих параметрів мастильна плівка, що розподіляє поверхні тертя, починає руйнуватися і металеві поверхні починають контактувати безпосередньо, внаслідок чого з'являється катастрофічне руйнування.

Відповідно класифікації трансмісійні масла поділяють на чотири класи (табл. 3.1).

Таблиця 3.1 - Класифікація мастил по класу в'язкості

Клас в'язкості Кінематична в'язкість при температурі 100°С, мм2 Температура, при якій динамічна в'язкість не перевищує 50 Па, °С
6,00…10,99 - 45
11,00…13,99 - 35
14,00…24,99 - 18
25,00…41,00 -

 

По рівню експлуатаційних властивостей мастило поділяють на п'ять груп, кожна з котрих має свою рекомендовану область використання, які визначаються типом зчеплення, тиском в зоні контакту і температурою масла (табл 3.2).

Основні трансмісійні масла, що використовуються для автомобілів і тракторів, відносяться до різних класів по в'язкості і групам по рівню експлуатаційних властивостей (табл. 3.3).


Читайте також:

  1. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  2. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  3. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  4. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  5. Вибір параметрів трансмісії автомобіля
  6. Вибір та обґрунтування параметрів трансмісії автомобіля.
  7. Визначення температури запалення масла.
  8. Визначення фінансових агрегатів для Єврозони
  9. Використання трансформаторного масла
  10. Випробування і запускання в роботу котельних агрегатів
  11. Встановлення агрегатів на віброгасійній опорі
  12. ЕНЕРГЕТИЧНІ ПАРАМЕТРИ ТЯГОВО-ПРИВІДНИХ АГРЕГАТІВ




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Головні показники мастильних матеріалів і ознайомлення з консистентними мастилами. | Визначення води в маслі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.