МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз руху ОЗ
Основні засоби (ОЗ) (часто називані в економічній літературі й на практиці основними фондами) є одним з найважливіших факторів виробництва. Аналіз основних фондів виробляється по декількох напрямках, розробка яких у комплексі дозволяє дати оцінку структури, динаміки й ефективності використання ОЗ і довгострокових інвестицій (табл. 2.5).
Таблиця 2.5 – Основні напрямки аналізу основних засобів
Вибір напрямків аналізу й реальних аналітичних завдань визначається потребами управління, що становить основу фінансового й управлінського аналізу, хоча чіткої межи між цими видами аналізу немає. Джерела інформації для проведення аналізу: ф. №11 «Звіт про наявність і рух ОЗ», «Баланс виробничої потужності», ф.№ 7-ф «Звіт про запаси невстановленого встаткування», інвентарні картки обліку ОЗ і ін. Дані про наявність, зношування й рух ОЗ служать основним джерелом інформації для оцінки виробничого потенціалу підприємства. Оцінка руху ОЗ проводиться на основі коефіцієнтів (табл. 2.6), які аналізуються в динаміку за ряд років.
Таблиця 2.6 – Показники руху й стану ОЗ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|