Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Львів 2008

Викладач Гарасим І.В.

Програма КОМПАС-3D V8

Конспект лекцій

Міністерство освіти і науки України

Львівський державний техніко-економічний коледж

з предмета:

«Основи систем автоматизованого проектування»

Розробила:

У даному конспекті лекцій була використана література надана компанією ЦЕНТР САПР ЛЬВІВ видана російською компанієюАСКОН "Компас-3D V7 Руководство пользователя." Том 1, 2, 3; 2004р.

На сьогоднішній день комп'ютерна грамотність є настільки важливою частиною освіти кожної людини, як вміння читати і писати. Але мінімального набору знань і навичок роботи на персональному комп'ютері замало.

Фахівці фактично всіх сфер сьогодні працюють в умовах великих інформаційних навантажень. Єдиний спосіб впоратися з ними полягає у використанні нових інформаційних технологій, які роблять процес виконання тої чи іншої роботи легшим та швидшим.

Креслення, як предмет вивчення ставить цілий ряд задач:

- Знайомить з правилами виконання та оформлення креслень;

- Вчить виконувати різноманітні геометричні побудови та проекційні зображення;

- Навчає розуміти різноманітні умовні позначення тощо.

Значення креслень в різноманітних областях промисловості та будівництва є дуже велике.

Системи автоматизованого проектування ставлять собі за мету автоматизувати увесь рутинний процес по створенню проектно-конструктоської документації.

Однією з найпопулярніших програм автоматизованого проектування є програма КОМПАС-3D. Основними компонентами програми КОМПАС-3D є система тривимірного моделювання, креслярсько-графічний редактор та модуль проектування специфікацій.

Вона може успішно використовуватись викладачами та студентами будівельних та архітектурних вузів а також студентами машинобудівельних спеціальностей для виконання домашніх завдань, курсових та дипломних проектів.

Креслярсько-графічний редактор КОМПАС-ГРАФІК призначений для автоматизації проектно-конструкторських робіт в різних видах діяльності. Вона може успішно використовуватись в будівництві, архітектурі, машинобудуванні, при складанні різноманітних планів та схем – тобто скрізь, де необхідно розробляти креслярську та текстову документацію. Програма КОМПАС дозволяє також автоматизувати створення різноманітних специфікацій, відомостей та інших табличних документів. Даний конспект лекцій розкриває деякі найважливіші теми програми Компас. Він дозволяє студентам – початківцям опанувати початковими знаннями для самостійного створення своїх перших креслярських робіт на комп'ютері.

План

 

1. Вступ. Загальні відомості про систему КОМПАС-ГРАФІК

1.1. Інтерфейс системи

1.2. Середовище креслення

1.3. Одиниці вимірювання

1.4. Техніка створення креслень

1.5. Прив’язки

2. Геометричні об’єкти

2.1. Робота з точками

2.2. Допоміжні прямі

2.3. Відрізки

2.4. Кола

2.5. Еліпси

2.6. Дуги

2.7. Багатокутники

2.8. Ламані лінії

3. Загальні відомості про розміри

3.1. Керування розмірним надписом

3.2. Лінійні розміри

3.3. Розміри висот

3.4. Діаметральні і радіальні розміри

4. Основний надпис і формат креслення

5. Позначення

6. Загальні методи редагування

6.1. Копіювання

6.2. Перетворення об’єктів

6.3. Симетрія

7. Загальні відомості про види

7.1. Можливі стани видів

7.2. Створення видів

7.3. Робота з видами

8. Технічні вимоги

9. Менеджер бібліотек

9.1. Бібліотека фрагментів

10. Питання для контролю

 

 


Читайте також:

  1. Звіт. Службова записка. Рапорт
  2. І. Пояснювальна записка
  3. Інструкція та пояснювальна записка
  4. Методична записка
  5. ПЗ - пояснювальна записка
  6. Пояснювальна записка
  7. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  8. Пояснювальна записка
  9. Пояснювальна записка
  10. Пояснювальна записка
  11. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  12. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поземельна книга. | Інтерфейс системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.