Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ринковий попит

 

3. Умови максимізації прибутку: порівняння абсолютних та граничних величин.

У короткостроковому періоді конкурентна фірма має незмінні виробничі потужності і може змінювати лише обсяг залучених змінних ресурсів. Економічний прибуток (PF), який прагне максимізувати фірма, визначається як різниця між загальним виторгом і загальними витратами:

PF = ТR - ТС.

Оскільки у короткостроковому періоді фірма не може змінювати усі фактори виробництва, вона вимушена відшукувати оптимальний обсяг виробництва міняючи лише змінні фактори і змінюючи інтенсивність використання постійних факторів. Отже у короткостроковому періоді фірма вимушена пристосовуватись до ринкової ситуації. Не маючи влади над ціною і споживачами, єдиним засобом пристосування є зміна обсягів виробництва.

Конкурентна стратегія фірми у короткостроковому періоді полягає у відшукані оптимального обсягу виробництва, який би забезпечив фірмі максимізацію прибутку (мінімізацію збитків). За даної ринкової ціни чисто конкурентна фірма повинна відповісти на такі взаємопов'язані запитання: 1) Чи варто виробляти продукцію? 2) Якщо виробляти, то скільки? 3) Яким буде прибуток (або збиток)?



Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. Аналіз попиту
  3. Аналіз попиту
  4. Вдавані виключення із закону попиту
  5. Взаємодія попиту і пропозиції
  6. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції.
  9. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  10. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Філософія і світогляд | ТR, ТС ТС ТR

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.