МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перетинання пасажирів через митний кордон УкраїниВступ Висновки Вступ ПЛАН ДЯКУЮ ЗА Контроль маркетингу Продукт В Продукт А Менеджмент ринку Управління продуктом у сфері відділу маркетингу Основними характеристиками сучасного ринку є інновації та зміни, у майбутньому в структури підприємства знайдуть місце команди – невеликі групи людей, що працюють над досягненням загальної мети
З метою підвищення конкурентоспроможності компанії прагнуть провести повну реорганізацію своєї діяльності – реалізувати концепцію реінжинірингу. Реінжиніринг базується на формуванні оптимальної схеми організації бізнес-процесів і реалізації цієї схеми за допомогою кваліфікованих працівників. Контроль маркетингу - постійна, систематична перевірка процесів у галузі маркетингу. Завдання контролю маркетингу: · встановлення ступеня досягнення мети; · виявлення можливостей поліпшення; · перевірка ступеня пристосування підприємства до змін умов зовнішнього середовища. Система контролю повинна сприяти розвитку нових, адекватних змінам зовнішнього середовища, методів. Контролінг – концепція управління. Контролінг – система управління процесом досягнення кінцевих цілей і результатів діяльності підприємства. Мета контролінгу в маркетингу – допомога в управлінні підприємством, орієнтуючись на потреби ринку, направляти маркетингові заходи на здійснення мети підприємства. Підприємство, що здійснює контролінг, має створювати всім учасникам можливості для самоконтролю з метою прогнозів розвитку. «Контролером є чи стає той, хто більше, ніж інші, бачить і в усіх ситуаціях думає та діє цілеспрямовано, з помислами про майбутнє, з бажанням краще управляти підприємством». Е. Майєр, «Контролінг для початківців» Функції контролінгу в маркетингу: · сервісна – надання необхідної інформації для маркетингової діяльності; · управлінська – прийняття рішень у сфері маркетингу; · внутрішній контроль – контроль діяльності служби маркетингу підприємства. УВАГУ!!!
1. Перетинання пасажирів через митний кордон України. Митне оформлення пасажирського багажу та його переміщення через митний кордон. 2. Порядок переміщення через митний кордон валюти: а) переміщення через митний кордон валюти України; б) переміщення через митний кордон іноземної валюти; в) пересилання іноземної валюти та чеків через митний кордон України. 3. Порядок переміщення через митний кордон транспортних засобів. РЕКОМЕНДОВАНА Література: 1. Конституція України від 28.06.1996 №254к/96-ВР 2. Про внесення змін до Конституції України: Закон України від 8 грудня 2004р. // Відомості Верховної Ради України. – 2005. - №2 . – Ст.44. 3. Господарський процесуальний кодекс України від 11.06.1991 №1798-ІІІ. 4. Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 №2341-ІІІ. 5. Митний кодекс України від 11.07.2002 №92-IV. 6. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил» від 17.05.2001 №2415-ІІІ. 7. Закон України «Про Єдиний митний тариф» від 05.02.92 р. 8. Закон України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» від 18.11.97 р. № 637/97-ВР. 9. Закон України “Про митну справу в Україні” від 25.06.1991 р. №1262-ХІІ 10. Закон України “Про ставки акцизного збору та ввізне мито на деякі транспортні засоби та шини до них від 24.05.1996р. №216/96-ВР 11. Закон України «Про транзит вантажів» від 20.10.99 р. № 1172-ХІV. 12. Указ Президента України (із змінами та доповненнями) «Про облік окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів) в Україні» від 07.11.94 р. № 659/94. 13. Указ Президента України від 29 листопада 1996 року за № 1145/96 «Про Державну митну службу України» 14. Указ Президента України “Про заходи щодо забезпечення контролю за переміщенням товарів транзитом через територію України” від 14.07.1995р. № 614/95 // Урядовий кур’єр, 18.07.95, №106. 15. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.95 р. № 57 «Про затвердження Правил перетину державного кордону громадянами України». 16. Постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.95 р. № 665 «Про затвердження загальних правил відкриття та діяльності пунктів пропуску через державний кордон». Навчальна література: 1. Основи митної справи: Навч. посіб. /Заред. П.В. Пашка. - 2-ге видх перероб. і доп. -К.: Т-во "Знання", КОО, 2002. -318с. 2. ЖорінФ.Л. Правові основи митної справи в Україні (конспект Курсу лекцій з програмних тем): Навчальний посібник.-К.:КНЕУ, 2001. 3. Українська митниця: Збірник норм та законодавчих документів /Укладач М.С.Муравйов.-К.: Кобра, 1997. Перетинання громадянами України державного кордону здійснюється в пунктах пропуску через державний кордон за документами на право виїзду з України і в'їзду в Україну. Кожна особа, яка прямує через митний кордон України, до початку митного оформлення заповнює пасажирську митну декларацію (форма МД-4) в одному примірнику тією мовою, яку ця особа розуміє, або її рідною мовою. Особи, що заповнюють митну декларацію, повіинні вказати в ній точну кількість місць багажу, що їм належить, у тому числі ручну поклажу, а також суму та інші відомості про валюту, коштовності та інші предмети, про які йдеться в декларації і які особи пред'являють для митного оформлення. Митна декларація зі вказаною пасажиром датою та підписом завіряється особистою печаткою інспектора митниці, який здійснював митний контроль та митне оформлення. Мета лекції розглянути: Перетинання пасажирів через митний кордон України. Митне оформлення пасажирського багажу та його переміщення через митний кордон. Порядок переміщення через митний кордон валюти. Порядок переміщення через митний кордон транспортних засобів.
Пасажири, які перетинають митний кордон України, поділяються на: Ø резидентів - фізичних осіб (громадяни України, іноземні громадяни, особи без громадянства), які мають постійне місце проживання на території України, у тому числі ті, що тимчасово перебувають за кордоном; Ø нерезидентів — фізичних осіб (іноземні громадяни, громадяни України, особи без громадянства), які мають постійне місце проживання за межами України, у тому числі й ті, що тимчасово перебувають на території України. Перетинання громадянами України державного кордону здійснюється в пунктах пропуску через державний кордон за документами на право виїзду з України і в'їзду в Україну: Ø паспорт громадянина України для виїзду за кордон (загальногромадянський закордонний паспорт); Ø дипломатичний паспорт; Ø службовий паспорт; Ø проїзний документ дитини; Ø посвідчення особи моряка; Ø посвідчення члену екіпажу. Кожна особа, яка прямує через митний кордон України, до початку митного оформлення заповнює пасажирську митну декларацію (форма МД-4) в одному примірнику тією мовою, яку ця особа розуміє, або її рідною мовою. Особи, що заповнюють митну декларацію, повіинні вказати в ній точну кількість місць багажу, що їм належить, у тому числі ручну поклажу, а також суму та інші відомості про валюту, коштовності та інші предмети, про які йдеться в декларації і які особи пред'являють для митного оформлення. Митна декларація зі вказаною пасажиром датою та підписом завіряється особистою печаткою інспектора митниці, який здійснював митний контроль та митне оформлення. Оформлена митними органами декларація є юридичним документом на право вільного переміщення через митний кордон України зазначених у ній речей, валюти цінностей та інших предметів, і у той же час підставою для притягнення громадян до адміністративної чи кримінальної відповідальності за повідомлення у декларації завідомо неправильних відомостей. Митний контроль пасажирів та багажу здійснюється службовими особами митниці шляхом перевірки документів, необхідних для такого контролю, митного огляду (огляду транспортних засобів, товарів та інших предметів, особистого огляду), переогляду, обліку предметів, які переміщуються через митний кордон України, а також в інших формах, що не суперечать законам України. При перетині митного кордону України громадяни зобов'язані: - подавати митниці у відповідних випадках необхідну для митного контролю митну декларацію, та інші документи, передбачені митними правилами та іншими діючими нормативними документами; - на вимогу митниці самостійно розпакувати та упакувати предмети, що підлягають митному оформленню; - відкривати багаж, ручну поклажу, місткості та інші місця, де можуть знаходитися такі предмети. Громадяни мають право: Ø бути присутніми під час митного огляду предметів, що їм належать; Ø залишати на зберігання в митниці свої предмети, валюту та цінності, які не пропущені митницею через митний кордон України; Ø отримувати від посадових осіб прикордонного та митного контролю роз'яснення у разі відмови від пропуску через державний кордон товарів та предліетів; Ø у разі вилучення документів та товарів отримувати копії протоколів про вилучення з відповідним обґрунтуванням. Читайте також:
|
||||||||
|