МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторна робота № 1МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Глобальні супутникові системи навігації та зв'язку на транспорті" для студентів заочної та дистанційної форм навчання напрямів «Транспортні технології» і «Комп’ютерні науки» Затверджено на засіданні методичної ради університету Протокол №___ від ”___” ____________ 2014
Київ – НТУ 2014 р. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Глобальні супутникові системи навігації і зв'язку на транспорті" для студентів заочної та дистанційної форм навчання напрямів 070101 «Транспортні технології» і 050101«Комп’ютерні науки» / Топольськов Є.О., Аль-Амморі А., Косенко В.Р., Пилипейко С.С. - К.: НТУ, 2014. - с. 62 Укладачі: Топольськов Є.О., Аль-Амморі А., Косенко В.Р., Пилипейко С.С. Загальні положення Виконання даного циклу лабораторних робіт спрямовано на практичне закріплення студентами знань з дисципліни "Глобальні супутникові системи навігації та зв'язку на транспорті", що необхідні для спеціалістів в галузі транспортних технологій, інформаційно-управляючих систем, транспортного менеджменту і маркетингу відповідно до наступних цільових задач: • вивчення основ побудови та структури сучасних мережних супутникових систем навігації та зв'язку; • вивчення основних експлуатаційно-технічних характеристик супутникових систем навігації і зв'язку, а також наземних телекомунікаційних технологій, що використовуються в сучасних системах управління транспортом; • вивчення принципів застосування супутникових систем навігації та зв'язку в існуючих та перспективних автоматизованих системах диспетчерського управління наземним транспортом (АСДУ НТ); • вивчення особливостей функціонування та експлуатації АСДУ НТ, що використовують супутникові системи навігації і зв'язку, а також сучасні наземні телекомунікаційні технології, з урахуванням задач логістичного управління наземним транспортом. • набуття навичок роботи з апаратно-програмними засобами АСДУ НТ, включаючи експлуатацію навігаційного і телекомунікаційного обладнання та використання усіх функціональних можливостей програмного комплексу системи для вирішення задач управління наземним транспортом. Приступаючи до виконання лабораторних робіт студенти повинні ознайомитися з їх змістом та вивчити необхідний теоретичний матеріал, наведений у рекомендованому списку літератури. Лабораторна робота № 1 Тема: Аналіз траєкторій польоту та робочих зон штучних супутників Землі з використанням програмного забезпечення NOVA. Мета роботи: ознайомитись з траєкторіями польоту і робочими зонами різних штучних супутників Землі, навчитись визначати тривалість сеансів зв’язку між наземними спостерігачами і штучними супутниками Землі. Читайте також:
|
||||||||
|