Контрольні заходи щодо визначення якості вивчення навчального дисципліни «Адміністративний процес» містять поточний, модульний (рубіжний) та підсумковий контроль.
Метою поточного контролю є перевірка засвоєння знань, умінь і навичок курсантів з кожного окремого модулю дисципліни, в ході якого проводиться систематичний вимір приросту знань і їх корекція. До форм поточного контролю віднесено оцінювання: а) рівня знань під час семінарських і практичних занять; б) якості виконання індивідуальної та самостійної роботи.
Рубіжний (модульний) контроль проводиться за результатами вивчення залікових модулів. Він визначає якість виконаної студентом навчальної роботи з певного залікового модулю та виставляється за сукупними підсумками поточної успішності, включаючи виконану самостійну роботу та складений модуль-контроль (позитивна оцінка якого є обов’язковою).
Підсумковий контроль виставляється як сума оцінок з усіх модулів та обраховується, як правило, як середнє арифметичне складових залікових модулів. Підсумковим контролем якості вивчення навчального курсу «Адміністративний процес» є складання іспиту.
Навчальний посібник укладено згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах та узгоджено з примірною структурою змісту навчального курсу, рекомендованою Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ECTS).
ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
РОЗДІЛ 1
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ПРАВО
ЯК СКЛАДОВА ГАЛУЗЬ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
ГЛАВА 1
Поняття, особливості та структура адміністративного процесуАЛЬНОГО ПРАВА
1.1. Поняття та сутність адміністративного процесуального права.
1.2. Предмет, методи та принципи адміністративного процесуального права.
1.3. Система та структура адміністративного процесуального права.
1.4. Зв’язок адміністративно-процесуального права з іншими галузями права.