Сутність, механізми та прояви психології мас
1. Вплив маси на особистість. Феномен знеособлення.
2. Загальний механізм масової психології.
3. Психологія натовпу.
4. Зібрана та незібрана публіка.
5. Масова поведінка та масова агресія.
6. Руйнування маси. Відновлення раціонального у психіці людини.
Зразок тесту
1. Зміни яких обставин посилюють вплив маси на особистість людини:
а) фізичних;
б) соціальних;
в) політичних;
г) психічних;
д) ідеологічних?
2. Маса має специфічні якості:
а) аморфність;
б) відкритість;
в) невизначеність складу;
г) ситуативність та тимчасовість існування;
д) гетерогенність складу.
3. Контактна, зовні неорганізована спільність, що відрізняється високим рівнем конформізму її членів, які діють емоційно і одностайно, називається:
а) групою;
б) бригадою;
в) натовпом;
г) спільністю;
д) стихійністю.
4. Виділяють такі види натовпу:
а) раціональний;
б) випадковий;
в) експресивний;
г) конвенційний;
д) діючий.
5. Цикл панічної поведінки має кілька етапів, а саме:
а) три;
б) п’ять;
в) вісім;
г) десять;
д) дванадцять.
Список літератури
1. Ле Бон Г. Психология социализма. – Харьков: Энграм, 1997. – 470 с.
2. Майерс Д. Социальная психология. – СПб.: Питер, 1999. – 688 с.
3. Московичи С. Век толп. – М.: Центр психологии и психотерапии, 1988. – 480 с.
4. Назаретян А.П. Психология стихийного массового поведения. Лекции. – М., 2001. – 120 с.
5. Ольшанський Д.В. Психология масс. – СПб.: Питер, 2001. – 368 с.
6. Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: у двох книгах. – К.: Либідь, 2006. – Кн. 2 . – 560 с.
7. Рейгольд Г. Умная толпа. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2006.– 416 с.
8. Сигеле С. Преступная толпа. – СПб.: Изд-во Ф. Павленкова, 1896. – 240 с.
Педагогічна психологія
Педагогічна психологія як наука.
Психологія навчання.
Зміст навчальної діяльності
Навчання, учіння, научіння. Навчання і розвиток.
Формування навичок.
Психологія виховання.
Психологія педагогічної діяльності та особистості педагога.
Читайте також: - II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
- T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
- V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
- Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
- Альдостерон та механізми ренін-ангіотензину
- Анатомо-фізіологічні механізми безпеки і захисту людини від впливів негативно діючих факторів.
- Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
- Базові принципи психології спорту.
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
- Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|