Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота над оповіданням «Любов Матері».

Але, на привеликий жаль, трапляються у житті й прикрі історії, коли діти починають цуратися батьків. Чому? Може, через те, що думають тільки про себе? Ось послухайте оповідання…(Вчитель читає оповідання «Любов матері») Аудіозапис «Аве-Марія».

- З чого видно, що мати справді любила свою дитину?

-А донька? Вона любила свою матір?

- Як ви думаєте, чому дівчина відцуралася від своєї матері?

- Прочитайте ще раз п’яту Заповідь і спробуйте уявити й пояснити, як може скластися доля дівчини.

- Як на вашу думку, повинна була б учинити донька, щоб не образити рідну матір та не відцуратися від неї? (Діти не висловлюють свої думки).

- Діти, можливо в вашому житті були ситуації, коли ви проявляли неповагу до батьків, чи інших дорослих:

чимось ненароком образили,

лінувалися допомагати,

вередували,

збрехали,

щось робили без дозволу,

нехтували порадами…

Якщо таке траплялось, то намагайтеся в майбутньому не робити помилок, а якщо й зробили, то знайдіть у собі сили попросити вибачення і виправитися.

Робота над віршами з Святого Письма.

- А в Святому Письмі (в Біблії) є такі рядки: (запис на дошці).

Батькова заповідь – сторож життя твого.

Зневажає безумний настанову батькову, а хто береже пересторогу, стає розумніший.

Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господові приємне!

(діти читають і пояснюють зміст прочитаного)

«Ярослав Мудрий» - зачитати заповіт («Читанка», стор.20).

Робота над прислів’ями.

- А хто з вас приготувавприслів’я про шану до батьків?

Шануй батька та Бога, буде тобі скрізь дорога.

За науку цілуй батька й матері руку.

Батькова і материна молитва і з моря витягає.

Робота над творами про маму.

А щоб дізнатися, як же насправді ви відноситесь до своїх батьків, я просила вас написати невеличкий твір про своїх батьків.

( вчитель зачитує кращі твори).

 

ІІІ. Заключна частина

Підсумок уроку.

а) бесіда;

- Підсумовуючи наше заняття, я хочу почути від вас, яка ж Заповідь була ключовою в темі нашого уроку? (Діти зачитують)

- Що може зробити наше життя щасливим і тривалим?

Ми маємо шанувати батьків, любити їх, бути вдячними їм, не засмучувати, виявляти турботу та допомагати в усьому. а також розділяти радощі і горе.

Б) вірші про маму.

- Як підтвердження любові і поваги до батьків зараз прослухайте вірші «Батько й мама» та «Моя мама» (читають учні).

В) пісня про матусю

- На цьому наше заняття закінчено. Дякую вам, діти, за вашу працю. Ангела Охоронця вам і нашим гостям.

г) виступ настоятеля Святопокровського храму в с.м.т. Широке протоієрея о.Василя.

 


 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку. | Урок 7.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.