Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Машини змінного струму

Асинхронні машини

Асинхронні машини бувають двох видів:

Асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором (мідна обмотка).

Обмотка живиться від джерела струму.

 


Швидкість обертання ротора змінюється за допомогою:

· напруги;

· частоти;

· полюсів.

, де р – число пар полюсів, f – частота мережі.

Коли здійснюється керування швидкості по частоті, необхідно, щоб

U/f = Const.

В залежності від керування є: ПЧ-АД.

Щоб забезпечити реверс необхідно поміняти місцями будь-які дві фази.

Асинхронний двигун з фазним ротором

Якщо представити обмотку без сердечника, то вона має вигляд “білячої клітки”. Тобто, це багатофазна обмотка, яка з’єднана в зірку і замкнута накоротко.

Частота обертання вала машини визначається за формулою:

р – кількість пар полюсів;

f – промислова частота.

Якщо одна пара полюсів (р = 1), то n = 3000 об/хв.

Для того, щоб регулювати швидкість обертання вала двигуна з короткозамкненим ротором можна змінити кількість пар полюсів. Такий спосіб дає можливість керувати швидкість в малому діапазоні, а це є невигідно. Тому більш доцільним методом є зміна частоти електричної мережі.

Для керування швидкість обертання в двигунах з фазним ротором потрібно закоротити його обмотки, або ввести додатковий опір (зменшується момент). При включені опорів швидкість обертання двигуна буде зменшуватись.

К1, К2, К3 – контакти, замикаючи які послідовно від К3 до К1 збільшуємо швидкість обертання двигуна.

Система керування: АВК (за допомогою зустрічної ЕРС змінюється швидкість обертання двигуна).

Захист машини від перевищення струму.

Синхронні машини

Синхронні машини відрізняється від асинхронної машини тим, що до неї прикладена трифазна напруга, і подається постійна напруга. У них обертове магнітне поле і частота обертання ротора однакові. Їх використовують в якості генераторів.

 

Щоб його розігнати, то коли двигун розганяється в ротор подається напруга. Щоб вона подавалась постійно, потрібний збудник.

 

До ротора підводять два виводи.

Універсальна колекторна машина

Це машини, які можуть працювати, як на постійному так і на змінному струмі. Колекторні машини змінного струму використовують в якості електричних двигунів. Живляться від однофазної мережі.

Спеціальні двигуни

Лінійний двигун

Такий двигун використовується в моно-рейсових поїздах.

Є такі типи двигунів:

· ВД;

· СРД;

· КД (кроковий двигун).

Кроковий двигун

В таких двигунах є кілька обмоток, на які почергово подають напругу, в результаті чого двигун приводиться в рух, тобто вал повертається поступовою подачею напруги то на одну, то на іншу обмотку.

Щоб змінити швидкість такого двигуна, потрібно подавати частіше імпульси. Коли змінити довжину імпульсу, частота обертання збільшиться.

Система керування ТК-КД:

Двигун постійного струму з залежним збудженням

За допомогою зміни частоти імпульсів ми можемо керувати подачу енергії на двигун з мережі живлення і це керування називається ЧІП (частотно-імпульсний перетворювач).

За допомогою зміни ширини імпульсів змінюємо швидкість обертання двигуна. Це принцип ШІП (широтно-імпульсний перетворювач).

Існують такі системи керування: ФІП, АІП, ШІП, ЧІП і т.д.

 

Лекція №4


Читайте також:

  1. Автоматичне розвантаження по струму.
  2. Аеродинамічні властивості колісної машини
  3. Активний опір у ланцюзі синусоїдального струму
  4. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  5. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  6. Баланс потужностей у колі гармонічного струму.
  7. Безпечні методи звільнення потерпілого від дії електричного струму.
  8. Будова й основні елементи машини
  9. Будова машин постійного струму
  10. В електронагрівачах використано одну з головних власти­востей електричного струму - здатність нагрівати провідники.
  11. Величина густини зварювального струму
  12. Види двигунів постійного струму.




Переглядів: 2112

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Машини постійного струму | Особливості побудови силових перетворювачів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.