Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Осмислення-учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Погода в рідному краї", відповіді на запитання після неї.

2. Хвилинка-цікавинка.

— У минулі часи, коли метеостанцій ще не було, люди завбачували погоду, користуючись місцевими ознаками. Багато з цих ознак мають тепер наукове обґрунтування. Ось кілька з них: якщо бджоли не вилітають з вуликів, а мурашки не снують біля свого гнізда — буде дощ; якщо ввечері утворився туман, то ні вночі, ні вранці приморозків не буде; якщо дим вогнища піднімається прямо вгору, а рано-вранці й пізно ввечері поступово розповзається, то це — надійна ознака стійкої погоди; чистий захід сонця — на гарну погоду; жаби виходять на берег — чекай дощу.

Якщо будете уважними, то навчитеся спостерігати місцеві ознаки погоди, що допоможе її передбачати.

3. Робота в зошитах з друкованою основою

VI. Узагальнення та систематизація знань.

— Що таке погода?

— Як можна пересвідчитись в тому, що тепле повітря піднімається вгору?

— Чому буває вітер? Якого лиха завдає ураган?

— Флюгер повернувся на схід. Звідки дме вітер? Як він називається?

— Флюгер показує на захід. Як називається вітер?

— Що таке атмосферні опади?

— Як утворюється туман?

— Чи доводилося вам потрапляти в туман? Розкажіть про свої спостереження.

— Як утворюються хмари?

— Яку користь приносять опади людині і якої шкоди завдають?

— Навіщо влаштовують метеорологічні станції?

— Кому й для чого потрібне завбачення погоди? Наведіть приклади з життя.

VII. Домашнє завдання.

Прочитати у підручнику статтю "Погода у рідному краї". За таблицею, що склали, підготувати розповідь про особливості погоди в своїй місцевості у різні пори року.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Корисні копалини в рідному краї.

Мета. Ознайомити дітей з найпоширенішими корисними копалинами своєї області; з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати економне і раціональне використання корисних копалин.

Обладнання. Колекції корисних копалин, ілюстрації.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Сприймання та усвідомлення твого матеріалу. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.