МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Осмислення-учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Погода в рідному краї", відповіді на запитання після неї. 2. Хвилинка-цікавинка. — У минулі часи, коли метеостанцій ще не було, люди завбачували погоду, користуючись місцевими ознаками. Багато з цих ознак мають тепер наукове обґрунтування. Ось кілька з них: якщо бджоли не вилітають з вуликів, а мурашки не снують біля свого гнізда — буде дощ; якщо ввечері утворився туман, то ні вночі, ні вранці приморозків не буде; якщо дим вогнища піднімається прямо вгору, а рано-вранці й пізно ввечері поступово розповзається, то це — надійна ознака стійкої погоди; чистий захід сонця — на гарну погоду; жаби виходять на берег — чекай дощу. Якщо будете уважними, то навчитеся спостерігати місцеві ознаки погоди, що допоможе її передбачати. 3. Робота в зошитах з друкованою основою VI. Узагальнення та систематизація знань. — Що таке погода? — Як можна пересвідчитись в тому, що тепле повітря піднімається вгору? — Чому буває вітер? Якого лиха завдає ураган? — Флюгер повернувся на схід. Звідки дме вітер? Як він називається? — Флюгер показує на захід. Як називається вітер? — Що таке атмосферні опади? — Як утворюється туман? — Чи доводилося вам потрапляти в туман? Розкажіть про свої спостереження. — Як утворюються хмари? — Яку користь приносять опади людині і якої шкоди завдають? — Навіщо влаштовують метеорологічні станції? — Кому й для чого потрібне завбачення погоди? Наведіть приклади з життя. VII. Домашнє завдання. Прочитати у підручнику статтю "Погода у рідному краї". За таблицею, що склали, підготувати розповідь про особливості погоди в своїй місцевості у різні пори року. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Корисні копалини в рідному краї. Мета. Ознайомити дітей з найпоширенішими корисними копалинами своєї області; з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати економне і раціональне використання корисних копалин. Обладнання. Колекції корисних копалин, ілюстрації. Хід уроку І. Підсумок фенологічних спостережень. Читайте також:
|
||||||||
|