Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Прісна водойма — природне угруповання".

2. Самостійна робота учнів.

Робота в зошитах з друкованою основою

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Які водойми називають прісними?

— Назвіть рослини водойми, які запам'ятали.

— Яке значення рослин у цьому природному угрупованні?

— Наведіть приклади рослиноїдних, хижих і всеїдних тварин.

— Які тварини очищають водойму від залишків живих організмів?

— Наведіть серед живих організмів водойми організми-виробники, споживачі і перетворювачі.

— Наведіть приклади зв'язків між рослинами і тваринами водойми; між тваринами різних груп.

— Наведіть приклади пристосування живих організмів до життя у водоймі.

— Доведіть, що водойма — природне угруповання.

— Які дії людей можуть зруйнувати водойму як природне угруповання?

VIII. Підсумок уроку.

— Яка тема сьогоднішнього уроку?

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Що вас найбільше вразило?

IX. Домашнє завдання.

Прочитати у підручнику статтю "Прісна водойма — природне угруповання". Підготувати відповіді на запитання після тексту.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Болото — природне угруповання.

Мета. Ознайомити з процесом заростання озера і перетворення його у болото; збагатити уявлення про рослинний і тваринний світ боліт; вказати значення болота для людини; розвивати уяву; виховувати любов до природи.

Обладнання. Ілюстрації болота, рослин і тварин, які там живуть.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

— Яку тему ми вивчали на попередньому уроці?

— Які рослини живуть у прісній водоймі?

— Які тварини живуть у прісній водоймі?

— Які зв'язки склалися між рослинами і тваринами у водоймі?

— Яке значення у водоймі мають бактерії?

— Які тварини очищають водойму від залишків рослин і тварин?

— Як живі організми пристосувалися до життя у водоймі? Наведіть приклади.

— Чому водойму називають природним угрупованням?

2. Самостійна робота.

1. Запишіть прісні водойми свого краю.

2. Які з живих організмів у водоймі є виробниками, споживачами чи перетворювачами? Запишіть їх назви у три стовпчики: ряска, плавунець, молюски, бактерії, елодея, нутрія, латаття, осока, щука.

3. Наведіть приклад ланцюга живлення, що існує у водоймі.

4. Що примушує водоплавних птахів залишати восени наші водойми?

5. Чому треба охороняти водойми?


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | III. Актуалізація опорних знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.