МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення знань учнями.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Прісна водойма — природне угруповання". 2. Самостійна робота учнів. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Які водойми називають прісними? — Назвіть рослини водойми, які запам'ятали. — Яке значення рослин у цьому природному угрупованні? — Наведіть приклади рослиноїдних, хижих і всеїдних тварин. — Які тварини очищають водойму від залишків живих організмів? — Наведіть серед живих організмів водойми організми-виробники, споживачі і перетворювачі. — Наведіть приклади зв'язків між рослинами і тваринами водойми; між тваринами різних груп. — Наведіть приклади пристосування живих організмів до життя у водоймі. — Доведіть, що водойма — природне угруповання. — Які дії людей можуть зруйнувати водойму як природне угруповання? VIII. Підсумок уроку. — Яка тема сьогоднішнього уроку? — Що нового ви дізналися на уроці? — Що вас найбільше вразило? IX. Домашнє завдання. Прочитати у підручнику статтю "Прісна водойма — природне угруповання". Підготувати відповіді на запитання після тексту. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Болото — природне угруповання. Мета. Ознайомити з процесом заростання озера і перетворення його у болото; збагатити уявлення про рослинний і тваринний світ боліт; вказати значення болота для людини; розвивати уяву; виховувати любов до природи. Обладнання. Ілюстрації болота, рослин і тварин, які там живуть. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Фронтальне опитування. — Яку тему ми вивчали на попередньому уроці? — Які рослини живуть у прісній водоймі? — Які тварини живуть у прісній водоймі? — Які зв'язки склалися між рослинами і тваринами у водоймі? — Яке значення у водоймі мають бактерії? — Які тварини очищають водойму від залишків рослин і тварин? — Як живі організми пристосувалися до життя у водоймі? Наведіть приклади. — Чому водойму називають природним угрупованням? 2. Самостійна робота. 1. Запишіть прісні водойми свого краю. 2. Які з живих організмів у водоймі є виробниками, споживачами чи перетворювачами? Запишіть їх назви у три стовпчики: ряска, плавунець, молюски, бактерії, елодея, нутрія, латаття, осока, щука. 3. Наведіть приклад ланцюга живлення, що існує у водоймі. 4. Що примушує водоплавних птахів залишати восени наші водойми? 5. Чому треба охороняти водойми? Читайте також:
|
||||||||
|