МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення знань учнями.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Тваринництво в рідному краї". 2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 60—61. 3. Гра "Знайди місце". Учитель називає або показує малюнки тварин. Учні повинні визначити, у якій галузі тваринництва займаються їх розведенням; що вони дають людям. Матеріал для гри: бджола, щука, кріль, корова, свиня, індик, нутрія, курка і т. д. 4. Хвилинка-цікавинка. — У Львівській області розпочато вирощування і розведення харчових равликів. Вміст білків у м'ясі равликів вищий, ніж у яловичині. Окрім цього, 300 равликів коштують на світовому ринку понад 800 доларів, а один кілограм їхньої ікри — понад 200 доларів. VII. Узагальнення та систематизація знань. — Що таке тваринництво? — Які головні галузі тваринництва? — Що таке скотарство? Які особливості розведення корів? — У яких природних умовах в Україні розвивається свинарство? Вівчарство? Птахівництво? Рибництво? Бджільництво? Чому? — Які галузі тваринництва є в області, де живемо? VIII. Підсумок уроку. IX. Домашнє завдання. Прочитати у підручнику статтю "Тваринництво в рідному краї". Підготувати розповідь про одну з галузей тваринництва своєї області за планом (с. 168 у підручнику).
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Промисловість у рідному краї. Мета. Дати учням поняття про промисловість, ознайомити їх із галузями промисловості, що розвинуті в Україні, виховувати бережне ставлення до природних багатств рідного краю. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Фронтальне опитування. — Що таке тваринництво? — Які головні його галузі? Які з них розвинені у нашій області? — У яких природних умовах в Україні розвивається свинарство? Вівчарство? Птахівництво? Бджільництво? Рибництво? 2. Індивідуальне опитування. Розповіді дітей про галузі тваринництва, які розвинені в області, де живуть, за планом (с. 168 у підручнику). III. Актуалізація опорних знань. — Провідною галуззю господарства України є промисловість. У містах багато людей працює на промислових підприємствах — заводах і фабриках. — Які промислові підприємства є в нашій області? IV. Повідомлення теми і мети уроку. — Тема нашого сьогоднішнього уроку "Промисловість у рідному краї". Читайте також:
|
||||||||
|