Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Тваринництво в рідному краї".

2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 60—61.

3. Гра "Знайди місце".

Учитель називає або показує малюнки тварин. Учні повинні визначити, у якій галузі тваринництва займаються їх розведенням; що вони дають людям.

Матеріал для гри: бджола, щука, кріль, корова, свиня, індик, нутрія, курка і т. д.

4. Хвилинка-цікавинка.

— У Львівській області розпочато вирощування і розведення харчових равликів. Вміст білків у м'ясі равликів вищий, ніж у яловичині. Окрім цього, 300 равликів коштують на світовому ринку понад 800 доларів, а один кілограм їхньої ікри — понад 200 доларів.

VII. Узагальнення та систематизація знань.

— Що таке тваринництво?

— Які головні галузі тваринництва?

— Що таке скотарство? Які особливості розведення корів?

— У яких природних умовах в Україні розвивається свинарство? Вівчарство? Птахівництво? Рибництво? Бджільництво? Чому?

— Які галузі тваринництва є в області, де живемо?

VIII. Підсумок уроку.

IX. Домашнє завдання.

Прочитати у підручнику статтю "Тваринництво в рідному краї". Підготувати розповідь про одну з галузей тваринництва своєї області за планом (с. 168 у підручнику).

 


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Промисловість у рідному краї.

Мета. Дати учням поняття про промисловість, ознайомити їх із галузями промисловості, що розвинуті в Україні, виховувати бережне ставлення до природних багатств рідного краю.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

— Що таке тваринництво?

— Які головні його галузі? Які з них розвинені у нашій області?

— У яких природних умовах в Україні розвивається свинарство? Вівчарство? Птахівництво? Бджільництво? Рибництво?

2. Індивідуальне опитування.

Розповіді дітей про галузі тваринництва, які розвинені в області, де живуть, за планом (с. 168 у підручнику).

III. Актуалізація опорних знань.

— Провідною галуззю господарства України є промисловість. У містах багато людей працює на промислових підприємствах — заводах і фабриках.

— Які промислові підприємства є в нашій області?

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

— Тема нашого сьогоднішнього уроку "Промисловість у рідному краї".


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | V. Сприймання та усвідомлення матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.