VI. Осмислення знань учнями.
1. Робота з підручником.
Опрацювання статті "Промисловість у рідному краї". — Заповнити таблицю.
Назва галузі промисловості
Що виробляють на підприємствах галузі
Паливна
Металургійна
Машинобудівна
Хімічна
Деревообробна
Паперова
Легка
Харчова
2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 61-62.
VII. Узагальнення та систематизація знань.
— Які галузі охоплює промисловість?
— Чим займається паливна промисловість? Які галузі займаються добуванням палива?
— Де в Україні добувають вугілля? Рудні корисні копалини?
— Де виробляється електроенергія в Україні? На якій електростанції виробляється енергія, що використовується у нашій місцевості?
— Що виробляють на підприємствах машинобудівної промисловості? Де в основному зосереджені ці заводи?
— Чому заводи хімічної промисловості зосереджені у районах, де видобувають корисні копалини?
— Де розвиваються деревообробна і паперова промисловість? Чому?
— Яку продукцію виробляють на підприємствах харчової і легкої промисловості?
— Що означає економно використовувати природні багатства? Чому їх треба економити?
VIІІ. Підсумок уроку.
IX. Домашнє завдання.
Прочитати статтю "Промисловість у рідному краї".
Підготувати розповідь про одне із промислових підприємств області.
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тема . Охорона природи в рідному краї.
Мета . Продовжити знайомити дітей з природоохоронною діяльністю в Україні й рідному краї; ознайомити їх з поняттям "екологія"; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки; самостійно знаходити вихід із проблемної ситуації, використовуючи набуті уявлення про природу; виховувати у дітей любов до природи.
Обладнання . Ілюстрації із зображенням тварин, рослин рідного краю, які охороняються.
Хід уроку
I. Підсумок фенологічних спостережень.
Читайте також:
I. Актуалізація знань учнів I. Контроль і закріплення знань учнів I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: