Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Промисловість у рідному краї". — Заповнити таблицю.

Назва галузі промисловості Що виробляють на підприємствах галузі
Паливна Металургійна Машинобудівна Хімічна Деревообробна Паперова Легка Харчова  

2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 61-62.

VII. Узагальнення та систематизація знань.

— Які галузі охоплює промисловість?

— Чим займається паливна промисловість? Які галузі займаються добуванням палива?

— Де в Україні добувають вугілля? Рудні корисні копалини?

— Де виробляється електроенергія в Україні? На якій електростанції виробляється енергія, що використовується у нашій місцевості?

— Що виробляють на підприємствах машинобудівної промисловості? Де в основному зосереджені ці заводи?

— Чому заводи хімічної промисловості зосереджені у районах, де видобувають корисні копалини?

— Де розвиваються деревообробна і паперова промисловість? Чому?

— Яку продукцію виробляють на підприємствах харчової і легкої промисловості?

— Що означає економно використовувати природні багатства? Чому їх треба економити?

VIІІ. Підсумок уроку.

IX. Домашнє завдання.

Прочитати статтю "Промисловість у рідному краї".

Підготувати розповідь про одне із промислових підприємств області.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Охорона природи в рідному краї.

Мета. Продовжити знайомити дітей з природоохоронною діяльністю в Україні й рідному краї; ознайомити їх з поняттям "екологія"; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки; самостійно знаходити вихід із проблемної ситуації, використовуючи набуті уявлення про природу; виховувати у дітей любов до природи.

Обладнання. Ілюстрації із зображенням тварин, рослин рідного краю, які охороняються.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення матеріалу. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.