Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Групи продовженого дня

Теоретико-методичні основи організації

в загальноосвітньому навчальному закладі

Компетенції (прогнозовані результати):

знати: сутність поняття «група продовженого дня» як форми організації навчально-виховного процесу в ЗНЗ, мету, завдання, функції та потенційні можливості групи продовженого дня; типи ГПД; основні вимоги до комплектування груп продовженого дня в ЗНЗ та їх матеріально-технічне забезпечення; основні форми діяльності групи продовженого дня та особливості структури режиму ГПД.

уміти: здійснювати педагогічну, методичну та психологічну підготовку вчителя-вихователя до роботи в групі продовженого дня; аналізувати типові помилки, яких допускаються вихователі в педагогічній діяльності а також шукати шляхи і способи їх подолання.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. Агровиробничі групи грунтів України
  3. Алгоритм вибору групи ЛП для самолікування діареї
  4. Алгоритми групи KWE
  5. Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи).
  6. Блок групи приміщень адміністрації
  7. Блок групи приміщень громадського харчування
  8. Блок групи приміщень громадського харчування
  9. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  10. Варіанти групи крові
  11. ВДТ залежно від категорії та групи робіт
  12. Взаємодія індивіда та малої групи




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення знань учнями. | Зміст лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.