Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Охорона природи в рідному краї".

2. Робота в зошитах з друкованою основою

3. Робота з контурними картами. Позначити на карті заповідники України.

VII. Узагальнення та систематизація знань.

— Чому природі необхідна охорона?

— Чому людина продовжує використовувати природу, розуміючи, що вона в небезпеці?

— Як відбувається забруднення повітря й води? Чим воно небезпечне?

— Що загрожує грунтові? Як цього уникнути?

— Чому багато рослин і тварин стали рідкісними?

— Для чого створено "Червону книгу"?

— Як у нашій країні охороняють природу?

— Які природоохоронні об'єкти створені у нашій області?

VIII. Підсумок уроку.

— Що нового ви почули на уроці?

Вмійте природу любити

Вам у походи ходити і мандрувать, любі діти.

Вмійте ж природу любити,

кожній стеблині радіти.

В полі, у лісі, над яром —

квіти, дерева і трави.

Цвіту не вирви задаром,

гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди шлях

і стежиночку в гаї.

Все це окрасою буде

нашого рідного краю.

— Що може статися, якщо природу не охороняти?

IX. Домашнє завдання.

Прочитати статтю в підручнику "Охорона природи в рідному краї". Підготувати повідомлення про природоохоронний об'єкт області; тварину чи рослину, що занесені в "Червону книгу".


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тематичне опитування


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | Групи продовженого дня

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.