Опрацювання статті "Охорона природи в рідному краї".
2. Робота в зошитах з друкованою основою
3. Робота з контурними картами. Позначити на карті заповідники України.
VII. Узагальнення та систематизація знань.
— Чому природі необхідна охорона?
— Чому людина продовжує використовувати природу, розуміючи, що вона в небезпеці?
— Як відбувається забруднення повітря й води? Чим воно небезпечне?
— Що загрожує грунтові? Як цього уникнути?
— Чому багато рослин і тварин стали рідкісними?
— Для чого створено "Червону книгу"?
— Як у нашій країні охороняють природу?
— Які природоохоронні об'єкти створені у нашій області?
VIII. Підсумок уроку.
— Що нового ви почули на уроці?
Вмійте природу любити
Вам у походи ходити і мандрувать, любі діти.
Вмійте ж природу любити,
кожній стеблині радіти.
В полі, у лісі, над яром —
квіти, дерева і трави.
Цвіту не вирви задаром,
гілки не втни для забави.
Оберігайте ж повсюди шлях
і стежиночку в гаї.
Все це окрасою буде
нашого рідного краю.
— Що може статися, якщо природу не охороняти?
IX. Домашнє завдання.
Прочитати статтю в підручнику "Охорона природи в рідному краї". Підготувати повідомлення про природоохоронний об'єкт області; тварину чи рослину, що занесені в "Червону книгу".