Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст лекції

Група продовженого дня – це одна з форм навчальногопроцесу.

Психолого-педагогічні аспекти організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня досліджували як науковці -теоретики, так і практики.

Так, зміст, форми та методи навчально-виховної роботи у групах продовженого дня висвітлювали В.Коротов, Г.Манке, І.Мар’єнко, В.Рязанова, М.Скаткін та інші; питання взаємодії роботи педагога та вихователя неодноразово викладалися у публікаціях П.Гранкіна, К.Присяжнюк, Т.Рабченюк, Е.Сокольникової, Д.Стельмухова та інших; досвід роботи вихователя ГПД активно розкриваються в роботах зарубіжних дослідників Ш.Голчека, Ж.Готдаєва, В.Дімітрової, Я.Дімової; дослідженню розвитку мережі ГПД присвячені праці А.Бондаря, А.Гордінa, П.Гранкіна, Б.Кобзаря, Є.Костяшкіна, К.Присяжнюк, А.Хрипкової, В.Чубенка та інших, які розглядають проблему специфічності роботи групи подовженого дня у тісному взаємозв’язку з теорією виховання; педагогічні основи розвитку ГПД досліджували Е.Костяшкін, Д.Стельмухов.

Розвиток мережі ГПД має свою досить тривалу історію.

Вперше ця форма роботи була застосована ще у 1918/1919 роках у м. Петрограді, але не набула широкого використання і згодом була забута.

На Україні перші ГПД з’явилися у 20-ті роки ХХ століття. У них утримувалися діти, які не мали засобів до існування. Під безпосереднім керівництвом педагога-вихователя вони виконували домашні завдання, виконували суспільно-корисну працю, культурно-масову роботу.

Тета організації та діяльності ГПД полягає в створенні цілісної системи освіти, що забезпечує соціальний захист учнів та оптимальні умови перебування учнів у ЗНЗ.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Групи продовженого дня | Основні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.