МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання дисципліни «Управління конкурентоспроможністю підприємств» є ознайомлення з принципами, методами і механізмами підвищення конкурентоспроможності підприємств та ефективності діяльності суб’єктів господарювання, набуття навичок управління, необхідних для професійної діяльності менеджера.
1.2. Завдання дисципліни «Управління конкурентоспроможністю підприємств» є підготовка кваліфікованого спеціаліста, що володіє знаннями і практичними навичками управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах мінливого ринкового середовища з максимальним ресурсозбереженням та забезпеченням конкурентних переваг.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати:сутність та зміст управління конкурентоспроможністю; еволюцію поглядів на конкуренцію; модель п’яти сил конкуренції в галузі; фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства; піраміду конкурентних переваг і конкурентоспроможності; управління конкурентними перевагами; взаємозв’язок і взаємовплив конкурентоспроможності продукції, конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства; умови забезпечення високої якості й ефективності управлінського рішення в системі управління конкурентоспроможністю підприємства; структуру системи забезпечення конкурентоспроможності; загальну схему оцінювання конкурентоспроможності; методики оцінки конкурентоспроможності продукції; методики оцінки конкурентоспроможності підприємств; методи оцінки конкурентного положення підприємств на ринку; конкурентні стратегії у сфері впровадження інновацій на великих, середніх, малих підприємствах; напрямки планування і програми підвищення конкурентоспроможності підприємства; методологічні основи управління якістю.
вміти: проводити аналіз конкурентних переваг різних об’єктів; проводити аналіз діяльності конкурентів і прогнозувати положення підприємств на ринку; побудувати конкурентну карту ринку й систематизувати конкурентні переваги; обрати номенклатуру параметрів, які використовуються при оцінюванні конкурентоспроможності; обрати бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності; використовувати результати аналізу при розробці конкурентних стратегій підприємства; визначати напрямки планування і розробляти програми підвищення конкурентоспроможності підприємства; системно управляти якістю і конкурентоспроможністю підприємства.
мати навички: вирішення управлінських проблем, які виникають при забезпеченні конкурентоспроможності продукції і підприємства; проведення стратегічного аналізу різних об’єктів; узагальнення та ідентифікації конкурентних переваг різних об’єктів; використання інтегральної оцінки конкурентоспроможності продукції, підприємства, персоналу, торговельної марки тощо; прийняття конкурентоспроможних управлінських рішень у керуючій підсистемі; поєднання різних методів і розроблення оптимальних заходів щодо підвищення конкурентоспроможності різних об’єктів.
Читайте також:
|
||||||||
|