Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

 

1.1. Метою викладання дисципліни «Управління конкурентоспроможністю підприємств» є ознайомлення з принципами, методами і механізмами підвищення конкурентоспроможності підприємств та ефективності діяльності суб’єктів господарювання, набуття навичок управління, необхідних для професійної діяльності менеджера.

 

1.2. Завдання дисципліни «Управління конкурентоспроможністю підприємств» є підготовка кваліфікованого спеціаліста, що володіє знаннями і практичними навичками управління конкуренто­спроможністю підприємств в умовах мінливого ринкового середовища з максимальним ресурсозбереженням та забезпеченням конкурентних переваг.

 

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:сутність та зміст управління конкурентоспроможністю; еволюцію поглядів на конкуренцію; модель п’яти сил конкуренції в галузі; фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства; піраміду конкурентних переваг і конкурентоспроможності; управління конкурентними перевагами; взаємозв’язок і взаємовплив конкурентоспроможності продукції, конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства; умови забезпечення високої якості й ефективності управлінського рішення в системі управління конкурентоспроможністю підприємства; структуру системи забезпечення конкурентоспроможності; загальну схему оцінювання конкурентоспроможності; методики оцінки конкурентоспроможності продукції; методики оцінки конкурентоспроможності підприємств; методи оцінки конкурентного положення підприємств на ринку; конкурентні стратегії у сфері впровадження інновацій на великих, середніх, малих підприємствах; напрямки планування і програми підвищення конкурентоспроможності підприємства; методологічні основи управління якістю.

 

вміти: проводити аналіз конкурентних переваг різних об’єктів; проводити аналіз діяльності конкурентів і прогнозувати положення підприємств на ринку; побудувати конкурентну карту ринку й систематизувати конкурентні переваги; обрати номенклатуру параметрів, які використовуються при оцінюванні конкурентоспроможності; обрати бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності; використовувати результати аналізу при розробці конкурентних стратегій підприємства; визначати напрямки планування і розробляти програми підвищення конкурентоспроможності підприємства; системно управляти якістю і конкурентоспроможністю підприємства.

 

мати навички: вирішення управлінських проблем, які виникають при забезпеченні конкурентоспроможності продукції і підприємства; проведення стратегічного аналізу різних об’єктів; узагальнення та ідентифікації конкурентних переваг різних об’єктів; використання інтегральної оцінки конкурентоспроможності продукції, підприємства, персоналу, торговельної марки тощо; прийняття конкурентоспроможних управлінських рішень у керуючій підсистемі; поєднання різних методів і розроблення оптимальних заходів щодо підвищення конкурентоспроможності різних об’єктів.

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ | Розподіл годин за формами навчання і видами занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.