Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика розрахунку поправки на ризик коефіцієнта дисконтування при аналізі реальних інвестиційних проектів

Ризик розрахованого чистого приведеного до теперішньої вартості доходу від реалізації інвестиційного проекту близь­кий до нуля, якщо дисконтна ставка при його визначенні бе­реться на рівні дохідності державних цінних паперів. Як відо­мо, здійснення реального інвестиційного проекту завжди по­в'язане з певною мірою ризику, оскільки інвестор, який не ба­жає ризикувати, краще вкладе свій капітал не в інвестиційний проект, а в державні цінні папери.

Чим ризикованіший проект, тим більшим має бути імовір­нісний дохід, а, отже, і вища премія за ризик. Сума безризикової відсоткової ставки (дохідність державних цінних паперів) та визначений експертним шляхом розмір премії за ризик (виражений у відсотках) використовуються для дисконтуван­ня грошових потоків проекту та розрахунку ЧТВ проектів.1

З двох проектів, що порівнюються, проект із більшим до­датним значенням ЧТВ вважається прийнятним.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. А) Методика проведення заняття
  7. А) Методика проведення заняття
  8. А) Методика проведення заняття.
  9. А) Методика проведення заняття.
  10. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  11. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  12. Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імітаційна модель оцінювання ризику реальних інвестиційних проектів | Метод формалізованого опису невизначеності інвестиційних проектів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.