Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність та значення управління інвестиційною діяльністю підприємства

Основною метою управління інвестиційною діяльністю є досяг­нення найефективнішої реалізації інвестиційної стратегії підприєм­ства. Процес управління інвестиційною діяльністю підприємства враховує реалізацію таких завдань:

1) дослідження зовнішнього інвестиційного середовища і прогнозування майбутньої кон'юнктури інвестиційного ринку. Реалізація цього завдання передбачає проходження таких етапів: дослідження правового середовища інвестиційної діяльності загалом; проведення аналізу поточної кон'юнктури інвестиційного ринку та чинників, що її визначають; складання прогнозу кон'юнкту­ри інвестиційного ринку в розрізі окремих його сегментів, що пов'язані з діяльністю підприємства;

2) розроблення стратегічних напрямів інвестиційної діяльності підприємства. Виходячи із загальної стратегії економічного розвитку підприєм­ства та очікуваної кон'юнктури інвестиційного ринку формуються система цілей та основні напрями інвестиційної діяльності на довго­строковий період, визначаються пріоритетні завдання на найближчу перспективу;

3) пошук та оцінювання інвестиційної привабливості окремих проектів і відбір найефективніших. Виконання цього завдання передбачає: вивчення поточних пропо­зицій на інвестиційному ринку та відбір проектів, що найкраще відпо­відають інвестиційній стратегії підприємства. Щодо кожного варіан­та інвестицій визначаються рівень прибутковості і ризику та інші показники економічної ефективності, здійснюється їх ранжирування відповідно до міри їх ефективності;

4) розроблення стратегії формування інвестиційних ресурсів підприємства. Це завдання передбачає вирішення таких питань: прогнозування загальної потреби у фінансових коштах, необхідних для реалізації ін­вестиційної стратегії підприємства; визначення можливостей форму­вання інвестиційних ресурсів за рахунок власних джерел (прибутку, амортизаційних відрахувань, коштів від реалізації вибулого майна тощо) і необхідності залучення зовнішніх джерел коштів; формуван­ня оптимальної структури джерел інвестиційних ресурсів;

5) оцінювання інвестиційних якостей окремих фінансових інстру­ментів і відбір найефективніших з них. Реалізація цього завдання передбачає систематизацію інструмен­тів фінансового ринку (цінних паперів) як потенційних об'єктів ін­вестування; визначення їх окремих інвестиційних характеристик; проведення розрахунків їх реальної ринкової вартості, визначення рівня ризику, яким вони були обтяжені;

6) формування інвестиційного портфеля та його оцінювання за показниками прибутковості, ліквідності та ризику. Процес формування інвестиційного портфеля, що складається з проектів фінансових та реальних інвестицій, передбачає три етапи. На першому етапі здійснюється оптимізація пропорцій між реаль­ними та фінансовими інвестиціями; на другому –, виходячи з показ­ників економічної ефективності та прийнятного рівня ризику, оби­раються найпривабливіші; на третьому – оцінюється ліквідність портфеля (спроможність забезпечити підприємству платоспромож­ність);

7) поточне планування і оперативне управління реалізацією окремих інвестиційних проектів. Підприємством розробляються, обґрунтовуються та коригуються бюджети та календарні плани здійснення інвестицій.

8) організацію моніторингу реалізації окремих інвестиційних програм і проектів. Передбачає формування системи первинних показників, що суттє­во впливають на реалізацію інвестиційної програми загалом та окре­мих інвестиційних проектів: визначення періодичності збирання та аналізу інформації, пов'язаної зі здійсненням інвестицій; пошук при­чин відхилення реалізації інвестиційних проектів від зазначених тер­мінів; реальних показників обсягів фінансування;

9) підготовку рішень щодо своєчасного виходу з неефективних інвес­тиційних проектів. Необхідність прийняття таких рішень зумовлена мінливістю кон'юнктури інвестиційного ринку і фінансового стану підприємс­тва, помилками при формуванні інвестиційного портфеля та дією ін­ших чинників (наприклад, зміни у законодавстві, що регулює інвес­тиційну діяльність підприємств, податковому середовищі тощо), що може знизити ефективність схвалених раніше інвестиційних рішень. Відповідно до цього проводиться коригування інвестиційної програ­ми або окремого проекту.

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. ERP і управління можливостями бізнесу
  5. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  6. I визначення впливу окремих факторів
  7. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  10. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  11. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Поняття інвестицій, їх види та структура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.