Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 10. Особливості правового регулювання праці осіб, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці

(2 бали)

Ключові слова: особи, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, гендерна політика, працівники із сімейними обов’язками, неповнолітні, найгірші форми дитячої праці, особи з пониженою працездатністю, інваліди, особи похилого віку.

 

Метою вивчення даної теми є формування у студентів уявлення про особливості правового регулювання праці осіб, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці за міжнародними стандартами та за національним законодавством різних країнах. Студенти повинні усвідомити, що сучасна концепція трудового права полягає в тому, щоб надати особам, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, додаткові юридичні гарантії у реалізації права на працю.

Студенти повинні знати які юридичні гарантії у реалізації права на працю надаються за нормами міжнародного права жінкам, особам з сімейними обов’язками неповнолітнім, особам з пониженою працездатністю. Важливу роль у опануванні цього питання грає розуміння студентами поняття та напрямів гендерної політики, концепції щодо використання дитячої праці та праці інвалідів, осіб похилого віку у сучасному світі.

Після успішного засвоєння зазначених питань студент повинен вміти охарактеризувати особливості правового регулювання праці осіб, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

 

Зміст

 

1. Поняття осіб, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці.

2. Характеристика напрямків гендерної політики стосовно праці жінок в Україні та закордоном.

2.1 Характеристика норм, які регулюють працю жінок та осіб з сімейними обов’язками в актах ООН, МОП та регіональних організацій.

2.2 Правове регулювання праці жінок та осіб з сімейними обов’язками в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

3. Характеристика норм, які регулюють працю молоді в актах ООН, МОП та регіональних організацій.

3.1 Поняття найгірших форм дитячої праці. Міжнародні правові стандарти щодо заборони їх застосування.

3.2 Особливості правового регулювання праці неповнолітніх в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

4. Особливості охорони праці осіб з пониженою працездатністю в актах ООН, МОП та регіональних організацій.

4.1 Міжнародні стандарти що правового регулювання праці осіб з пониженою працездатністю.

4.2 Особливості правового регулювання праці інвалідів, осіб похилого віку у різних країнах

4.3 Правове регулювання праці осіб з пониженою працездатністю в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  6. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  7. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  8. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  9. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  10. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  11. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  12. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до практичних занять | Завдання до практичних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.