Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поточний контроль знань студентів, критерії оцінки.

Поточний контроль знань студентів здійснюється викладачем на кожному практичному занятті. Поточний контроль має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Форма поточного контролю полягає в спілкуванні викладача зі студентом на практичному занятті під час відповіді студента при розгляді окремих теоретичних положень навчальної дисципліни, при якому студент повинен показати рівень своїх знань, вмінь і практичних навиків. Під час відповіді студента викладач аналізує ступінь і якість оволодіння студентом знаннями по суті, предмету, структурі, змісту обговорюваного питання в обсязі робочої програми; знання основних категорій, принципів, джерел цивільного права незалежно від суті питання, про що можуть бути поставлені додаткові питання. Для швидкого зрізу знань у студентів всієї групи з розглянутої теми викладачем можуть застосовуватися бліц-опитування, які полягають в постановці одного-двох питань кожному студенту, не об”ємних за обсягом, відповіді на які продемонструють знання вивченого матеріалу і орієнтування в тематиці. Передбачається також проведення колоквіумів по вивченим темам. Для набуття практичних навичок в застосуванні теоретичних положень навчальним планом передбачено практичні завдання-казуси, аналіз розв”язання яких студентом надасть змогу проконтролювати рівень засвоєння теоретичного матеріалу і якість формування навиків по їх практичному застосуванню.

При здійсненні поточного контролю викладачем при кожній відповіді студента має здійснюватись оцінка знань по п”ятибальній оціночній шкалі. При цьому застосовуються наступні критерії:

1. Оцінка відмінно передбачає вільне володіння вивченим матеріалом, знання, суті, предмету, структури, змісту обговорюваного питання в обсязі робочої програми; знання основних категорій, принципів, джерел цивільного права незалежно від суті питання. При розв”язанні практичних завдань оцінці відмінно відповідатиме такий рівень розв”яння, при якому студент вірно використав матеріальні норми цивільного законодавства, вірно їх розтлумачив, правильно практично примінив і зробив необхідні логічні висновки по суті казусу, прослідкував взаємозв”язки вирішуваного казусу з іншими галузями права.

2. Оцінка добре передбачає володіння вивченим матеріалом, знання суті, предмету, структури, змісту обговорюваного питання в обсязі робочої програми; знання основних категорій, принципів, джерел цивільного права незалежно від суті питання, але при чому студентом допущено незначні помилки, які суттєво не впливають на знання суті розглянутого питання, на рівень і якість отриманих знань. При розв”язанні практичних завдань оцінці добре відповідатиме такий рівень розв”яння, при якому студент вірно використав матеріальні норми цивільного законодавства, вірно їх розтлумачив, правильно практично примінив, але в логічних висновках по суті казусу допустив незначні помилки, що істотно не вплинуло на правильність вирішення практичного завдання, або не прослідкував взаємозв”язки вирішуваного казусу з іншими галузями права, або не примінив всі норми цивільного законодавства, які мав примінити, що не вплинуло на правильність вирішення казусу.

3. Оцінка задовільно передбачає низький рівень володіння вивченим матеріалом, низький рівень знання суті, предмету, структури, змісту обговорюваного питання в обсязі робочої програми, основних категорій, принципів, джерел цивільного права незалежно від суті питання, при чому студентом допущено значні помилки, які суттєво впливають на знання суті розглянутого питання, на рівень і якість отриманих знань. При розв”язанні практичних завдань оцінці задовільно відповідатиме такий рівень розв”яння, при якому студент не вірно використав матеріальні норми цивільного законодавства, використав норми, які не підлягають використанню або не використав норми, які підлягають використанню, або помилково їх розтлумачив, але здійснив практичне примінення норм, що були використані, що викликало допущення суттєвих помилок в логічних висновках по суті казусу.

4. Оцінка незадовільно передбачає повне не володіння матеріалом, що підлягав вивченню, відсутність необхідних знань суті, предмету, структури, змісту обговорюваного питання в обсязі робочої програми, основних категорій, принципів, джерел цивільного права незалежно від суті питання. При розв”язанні практичних завдань оцінці незадовільно відповідатиме відсутність розв”язаного казусу, або настільки низький рівень розв”яння, який свідчить про повне незасвоєння теоретичного матеріалу і відсутність навиків по його практичному застосуванню.

 

Підсумкова кількість балів по кожному студенту переводиться в систему оцінювання по рекомендаціям ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приблизний перелік питань на ПМК | Підсумковий контроль знань студентів, критерії оцінки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.