Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні поради

Під час розгляду цієї теми студентам необхідно уяснити сутність понять та видів стародавньої деспотії, знати її основні елементи, головні функції Стародавньо-східних держав, детально охарактеризувати деспотичну владу як систему трьох принципів.

Запитання для самоперевірки

1. Поняття Стародавньо-східної деспотії, її основні елемент.
2. Основні функції Стародавньо-східної деспотії.
3. Три принципи Стародавньо-східної деспотії.

 

 

Тема № 3. Утворення держави в Китаї.

Теоретичні питання

Династії Шан-Інь та Чжоу. Суспільний та державний лад, релігія, армія, право в Стародавньому Китаї. Зв'язок релігії з правом. Конфуціанство і легізм Стародавнього Китаю.

 

Основні поняття і терміни

Релігія Китаю, конфуціанство, легізм.

 

Методичні поради

Вивчаючи цю тему, необхідно звернути увагу на загальну характеристику перших ранньокласових суспільств, які виникли в басейні р. Хуанхе і мали ознаки суспільства, слід вміти характеризувати виникнення династій Шан-Інь та Чжоу. Студенти повинні розглядати у єдиному зв’язку виникнення держави, релігії, права, знати, як виникло вчення Конфуція, легізм.

Запитання для самоперевірки

1. Суспільний та державний лад Стародавнього Китаю.

2. Релігія і армія у Стародавньому Китаї.

3. Розвиток права у Стародавньому Китаї.

4. Зв’язок релігії та права.

5. Конфуціанство і легізм у Стародавньому Китаї.

 

Тема №4. Стародавній Вавилон.

Теоретичні питання

Державний та суспільний лад. Особливості державного ладу. Військова організація. Закони царя Хаммурапі. Право власності. Особливості договору. Шлюбно-сімейне право. Правове закріплення станово-кастового поділу суспільства. Злочини і покарання. Судовий процес.

Семінарське заняття

1. Державний та суспільний лад.

2. Загальна характеристика законів царя Хаммурапі.

3. Зміст законів Хаммурапі:

- кастовий устрій і його закріплення в законах;

- право власності;

- злочини і покарання.

4. Історичне значення законів царя Хаммурапі.

 

Основні поняття і терміни

Закони Хаммурапі, касти.

 

Тематика рефератів

1. Загальна характеристика законів Хаммурапі, зміст законів, історичне значення.

2. Особливості державного ладу у Вавилоні.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  6. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  12. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст дисципліни по темах, методичні поради | Методичні поради

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.