Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні поради

У ході семінарських занять за даною темою необхідно зосередити увагу на питаннях виникнення держави в країнах Стародавнього Сходу, особливості державного ладу у Вавилоні, військової організації і військового мистецтва, основних закономірностей виникнення та розвитку права.

Висвітлюючи друге питання, слід усвідомити, що закони Хаммурапі з’явилися не по волі гарного чи поганого царя, а силами, розвитком і узагальненням попередніх джерел права шумерських міст і судової практики Вавилону.

При відповіді на третє питання теми слід показати, що найголовнішою рисою законів Хаммурапі була охорона кастового ладу.

При розгляді злочинів досить назвати основні об’єкти злочинних посягань, далі треба вказати види покарань за законами Хаммурапі, зазначивши., як належність людини до тієї чи іншої касти визначає і тяжкість покарання за вчинений злочин.

 

Запитання для самоперевірки

1. Особливості державного і суспільного ладу Стародавнього Вавилону.

2. Закони царя Хаммурапі.

3. Право власності, особливості договору, шлюбно-сімейне право.

4. Правове закріплення станово-кастового поділу суспільства.

5. Злочин і покарання у Стародавньому Вавилоні, судовий процес.

 

Тема № 5. Стародавній Єгипет.

Теоретичні питання

Класи, режими, касти. Система управління. Старе, Середнє та Нове царство. Релігія в Стародавньому Єгипті. Правове регулювання договірних відносин. Шлюбно-сімейне право. Злочини і покарання. Судовий процес.

 

 

Основні поняття і терміни

Класи, касти, жрецтво, періодизація царства.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  6. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  12. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні поради | Методичні поради

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.