Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні поради

Розгляд теми необхідно розпочати з загальної характеристики державного та суспільного ладу Стародавнього Єгипту. Студенти повинні орієнтуватися у часі існування Давнього, Середнього та Нового царства. При вивченні питання про релігію треба звернути увагу на особливе значення жрецтва, безпосереднє втручання жерця у судові справи та управління, на становище жінки в сімейно-шлюбних відносинах, вміти характеризувати судову систему, злочини і покарання.

Запитання для самоперевірки

1. Касти, режими, класи у Стародавньому Єгипті.

2. Система управління у Стародавньому Єгипті.

3. Старе, Середнє та Нове царство.

4. Релігія у Стародавньому Єгипті.

5. Право у Стародавньому Єгипті. Злочин і покарання, судовий процес у Стародавньому Єгипті.

 

Тема № 6. Стародавня Індія.

Теоретичні питання

Особливості державного ладу. Імперія Маур’їв. Джерела права. Закони Ману. Місце жінки в суспільстві. Шлюбно-сімейне право. Злочини і покарання. Військова організація і військове мистецтво.

 

Основні поняття і терміни

Імперія Маур’їв, закони Ману.

 

Тематика рефератів

1. Особливості державного ладу в Індії.

 

Методичні поради

При вивченні цієї теми треба підкреслити, що суспільний устрій Стародавньої Індії відрізнявся своєрідністю, яка пов’язана з існуванням варн. Студенти повинні усвідомлювати, як виникла держава Маур’їв. Розглядаючи питання про закони Ману, слід звернути увагу на їхній зміст, який виходить за межі права. При розгляді сімейно-шлюбних відносин треба підкреслити стан жінки у різних кастах. Необхідно розглянути питання про злочини і покарання.

Запитання для самоперевірки

1. Особливості державного ладу Стародавньої Індії.

2. Джерела права у Стародавній Індії.

3. Закони Ману.

4. Місце жінки у суспільстві.

5. Злочини та покарання у Стародавній Індії.

 

Тема №7. Стародавній Рим. Римське право.

Теоретичні питання

Правове становище різних груп населення в Римі. Пікулій та колонат. Державний лад Риму в період Республіки. Види народних спорів, сенат, магістратура. Диктатура Сулян. Перший і другий триумвірат. Державний лад Риму в періоди принципату і домінанту. Управління провінціями. Основні етапи в розвитку римського права. Квіритське право. Закони ХІІ таблиць. Едикти магістратів, преторське право, “Право народів”, “Імператорські конституції”. Злочини і покарання.

Розділ права на публічне і приватне. Розвиток права власності.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  6. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  12. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні поради | Семінарське заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.