Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні поради

Насамперед потрібно розглянути особливості розвитку Англії і в період раннього феодалізму, звертаючи увагу перш за все на завоювання Англії у 1066 р. нормандським герцогом Вільгельмом. Ця подія сприяла припиненню феодального розпаду країни, створила умови для виникнення в Англії ХІІ-ХІІ ст. відносно централізованої держави з міцною королівською владою. Слід також зазначити зміни в складі пануючого класу, утворення в цей час особливої системи суверенітету – васалітету та ін. потрібно також розкрити зміст військової та судової реформи Генріха ІІ, завдяки яким відбулося подальше зміцнення королівської влади та підрив могутності феодальної знаті:

Відповідь на друге питання слід розпочати аналізом характеру правління Іоанна Безземельного, численних порушень королем феодальних звичаїв та установ. Ці обставини привели до виникнення у 1212-1215 р.р. могутнього руху за обмеження свавілля королівської влади, внаслідок чого була прийнята хартія вільностей.

Аналізуючи зміст хартії 1225 р. потрібно почати з тих її статей, які визначили права та привілеї баронів, звернути увагу на значність поступок короля, зроблених на користь мирських та духовних магнатів.

Оцінюючи значення Великої хартії вільностей, слід підкреслити, що в тих конкретно-історичних умовах вона забезпечила подальший розвиток феодальної держави та права в Англії на шляху виникнення станово-представницької монархії.

Запитання для самоперевірки

1. Становлення і розвиток середньовічної Англії.

2. Посилення королівської влади.

3. Реформи Генріха II.

4. Військова організація і суди у період ранньофеодальної монархії.

4. Велика Хартія вільностей.

 

Тема №10. Ранньофеодальна монархія в Німеччині. Джерела права.

Теоретичні питання

Формування феодальних відносин. Державний лад. Королівська влада і центральні органи управління. Адміністративні та судові права феодалів. Утворення “Священної Римської імперії в Німеччині”. Політична децентралізація Німеччини. Своєрідність у розвитку феодальної Німеччини. Збереження політичної роздробленості. “Золота була” 1356 р. та її реакційна роль.

Семінарське заняття

1. “Кароліна” – кодекс кримінально-процесуального і кримінального права феодальної Німеччини.

2. Злочини і покарання “Кароліною”.

3. Кримінальний процес.

4. Історичне значення “Кароліни”.

Основні поняття і терміни

Абсолютизм, суверен, "Кароліна".

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  6. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  12. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні поради | Тематика рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.