Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання навчальної дисципліни

БЮДЖЕТНА СИСТЕМА

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС

з дисципліни «Бюджетна система»

(для студентів напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», денної та заочної форм навчання)

 

 

Алчевськ

ДонДТУ

КАФЕДРА ФІНАНСІВ

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС

з дисципліни «Бюджетна система»

(для студентів напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»,

денної та заочної форм навчання)

 

Рекомендовано

на засіданні кафедри

фінансів

Протокол № 5 від 20.01. 2014

 

Затверджено

на засіданні методради

ДонДТУ

Протокол № 4 від .02.2014

 

 

Алчевськ

ДонДТУ

 

УДК: 336.14

Методичний посібник з дисципліни «Бюджетна система» (для студентів напряму підготовки6.030508 «Фінанси і кредит» всіх форм навчання) / Укл.: В.О. Татаренко. – Алчевськ: ДонДТУ, 2014 - 48 с.

 

 

Наведено: мета і завдання вивчення дисципліни, програма курсу, методичне забезпечення проведення практичних занять, завдання до виконання контрольної роботи, тести, термінологічний словник, рекомендована література.

 

Укладачі В.О. Татаренко, доц.

 

 

Відповідальний за випуск Т.М. Павленко

 

Відповідальний редактор І.А. Фесенко, проф.

ЗМІСТ

1. Мета та завдання навчальної дисципліни 4

2. Програма навчальної дисципліни 5

3. Методичне забезпечення практичних занять 12

4. Тести 19

5. Контрольна робота 24

6. Термінологічний словник 36

7. Рекомендована література 45

 


Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета:Навчальна дисципліна «Бюджетна система» має теоретично-прикладний характер: у теоретичному плані вона покликана поглибити знання стосовно знань з організації та функціонування бюджетної системи і проведення бюджетної політики; у прикладному — сформувати навички аналізу доходної частини бюджету; оволодіння методикою визначення обсягів бюджетних видатків та їх впливу на реалізацію функцій держави.

У сучасних умовах роль держави в розподільчих процесах змінюється. Одним із найважливіших засобів для здійснення державою зазначеної функції виступає бюджет.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- основні терміни і поняття які характеризують бюджетну систему;

- засади бюджетного устрою і принципи побудови бюджетної системи України;

- теоретичні основи формування і використання державного бюджету України та місцевих бюджетів;

- стадії бюджетного процесу та його учасників;

- теоретичні основи планування дохідної та видаткової частин бюджету;

- питання державного кредиту та управління державним боргом.

вміти:

- проводити аналіз величини, складу і структури доходів бюджетів всіх рівнів;

- складати розрахунки за видатками бюджетів, проводити нормування витрат бюджету, забезпечити необхідний склад видатків та збалансування бюджетів:

- розробляти і застосовувати в практичній роботі кошториси доходів і видатків бюджетних установ, планувати обсяги к бюджетних коштів;

- розкривати шляхи раціонального використання бюджетних коштів, економії видатків бюджет всіх рівнів, ефективного застосування матеріальних фінансових ресурсів у бюджетних установах.

-

- 2.Програма навчальної дисципліни


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Каждому человеку в семье его желают доброго утра, | Модуль 1 (3М 1-6)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.