МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Для порівняння особливостей онлайн-перекладу за допомогою електронних словників та программ-перекладачів.Ø Відкрийте сайт Бюро перекладів «Black&White» за адресою http://blacktwhite.com/ua/translate.php Ø Відкрийте файл Заповіді.doc, що зберігається в папці Презентації на CD_диску. Створити засобами текстового процесора MS Word текстовий документ Заповіді 1, вмістом якого є переклад заповідей матері Терези українською мовою. Переклад здійсніть за допомогою онлайн_перекладача Pragma. Ø Відкрийте сайт за адресою http://www.thocp.net/timeline/timeline.htm. Визначте, яка подія з історії розвитку комп’ютерної техніки відбулась у 1901 році. Перекладіть анонс цієї події за допомогою програми_перекладача та онлайн_словника. Порівняйте якість та зручність перекладу. Ø Знайдіть в Інтернеті інші електронні словники та програми_перекладачі. Зберегти адреси відповідних сайтів у папці Обране\Навчання на вашому комп’ютері. Ø Порівняйте можливості, способи використання та визначте переваги і недоліки застосування словників та програм_перекладачів. Ø Засобами текстового процесора створити документ, де запишіть рекомендації щодо ефективного використання електронних словників та программ-перекладачів під час навчання іноземної мови та інших шкільних предметів. Для ознайомлення з електронними засобами навчання Ø Завантажити вікно браузера та введіть до рядка адреси www.ostriv.in.ua. Ø Знайдіть на сайті посиланняна Файловий архів та перейдіть до категорії Електронні засоби навчання. Визначте, які з електронних засобів навчання для 10 класу, розміщених у файловому архіві, відповідають вашому профілю навчання. Ø Завантажити та встановіть один з таких електронних засобів. Ознайомтесь з його інтерфейсом та особливостями. Ø Створити у текстовому процесорі MS Word інструкцію щодо застосування цього електронного засобу.
Оформлення звіту. 1. Для створення звіту використовуйте програму Microsoft Word 2. Звіт необхідно зберегти у текстовому форматі (із розширенням файлу .rtf) 3. Ім'я звіту - ZvitXX.rtf, де ХХ - номер практичної роботи 4. У самому звіті новині бути зазначені: · Номер практичної роботи · Назва практичної роботи · Завдання до практичної роботи · До кожного пункту докладно описано хід виконання завдання і зроблена копія екрану · Зроблено висновок до практичної роботи і даються усно відповіді на питання контролю 5. Після виконання завдань практичної роботи відповісти на тестові питання для самоконтролю. Звіт повинен бути оформлений державною мовою. Література:[9] c. 208-211, [8] c. 5-22
Читайте також:
|
||||||||
|