Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 10.

Тема: Створення, компіляція й виконання найпростішого програмного проекту. Розміщення на формі елементів керування та настроювання їх властивостей.

Мета роботи: навчитися створювати , налагоджувати та компілювати найпростіші програми в середовищі Delphi.

Після виконання роботи студент повинен

знати:поняття програми; властивості об’єктів; властивості алгоритмів; призначення середовища програмування; етапи розв’язування задач на комп’ютері; інтерфейс візуального середовища програмування; послідовність дій зі створення, збереження, компіляції та виконання програмного проекту; послідовність дій для редагування коду обробника події.

вміти:відкривати середовище розробки програм; створювати новий проект, відкривати, зберігати й закривати проект; компілювати й виконувати програму; настроювати параметри проекту та інтерфейсу середовища розробки програм; відкривати й закривати вікна й панелі інструментів, що є у середовищі розробки програм.

Матеріально-технічне оснащення робочого місця:ПК, ОС Windows ХР, Borland Delphi 7.

Інструктаж з техніки безпеки:дотримуватись правил техніки безпеки при роботі в комп’ютерному класі. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв. після початку роботи). (Варіант 2).

Питання контролю:

1. Як встановити програму на комп’ютер?

2. Як завантажити середовище програмування Delphi?

3. Записати програму на диск?

4. Виконати перевірку синтакcичних помилок в програмі

5. Переглянути результати виконання програми?


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для порівняння особливостей онлайн-перекладу за допомогою електронних словників та программ-перекладачів. | Короткі відомості з теоретичної частини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.