Щоб включити в базу даних нові відомості, її варто розширити.
В одних випадках досить додати запис чи поле в існуючу таблицю, в інших необхідно створити нову таблицю. У Access існує кілька способів створення таблиць. Можна виконати кроки Майстра, скористатися Конструктором чи внести назви полів у порожній бланк таблиці.
Заповнення і редагування таблиць у режимі Таблица
Після створення таблиць потрібно внести в них дані. Можна вводити дані безпосередньо в таблицю чи створити Автоформу (Вставка, Автоформа).
Access завжди пропонує зберегти створені об'єкти чи зміни, зроблені в них перед їх закриттям.
Переміщатися по таблиці під час заповнення можна за допомогою клавіш зі стрілками на клавіатурі [←],[↑], [→], [↓], клавіш [Tab], [Enter] і клавіш миші. Під час редагування даних можна змінювати висоту рядків і ширину стовпчиків таблиці.