Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

Для картелю в цілому умова максимізації прибутку може бути записана так: МС = МR. Попит у галузі визначається за формулою

Р = 1500 – Q.

Тоді

МR = 1500 – 2Q = 300,

звідси

Q = 600.

Оскільки підприємства мають однакову ринкову владу, то

qi = 600 : 3 = 200 (тис. од.)

а ціна

Р = 1300грош. од.

Відповіді на тести: Б.12.1 в); Б. 12.2 в); Б.12.3 д); Б.12.4 б); Б.12.5 б).

Нормативний рівень

Зміст теми за програмою

· Основні ознаки олігополії. Нечисленність підприємств в олігополістичних галузях. Загальна взаємозалежність олігополістів. Однорідність або диференційованість продукту. Високі бар’єри для вступу до галузі. Асиметричність ринкової влади олігополістів.

· Теоретичні моделі олігополії. Олігополістична взаємозалежність та еволюція способу дій учасника ринку. Ринкові лідери та аутсайдери. Узагальнення моделей дуополії за Штакельбергом. Моделі дуополії Курно та Бертрана як відображення ринкової поведінки початківця. Моделювання поведінки олігополістів за функціями їх реакції на ринкові зміни. Стратегія постійного співвідношення цін. Теорія ігор у моделюванні олігополії.

· Особливості організації олігополістичного ринку. Взаємозалежність олігополістів, цінові війни та схильність до змови. Таємні змови, мовчазні згоди та легальні угоди. Картелі. Нецінова конкуренція.

· Ефективність олігополії. Суспільна оцінка олігополістичного ринку. Ефективність олігополії порівняно з іншими ринковими структурами. Економічні наслідки олігополії. Можливості державного регулювання за олігополії.

Методичні вказівки до самостійного
опрацювання матеріалу

Основні питання даної теми розкриті в усіх базових підручниках з мікроекономіки: [3], [5], [6, т. 2, с. 124—141], [7, с. 270—248]; [8, с. 260—270; 277—292], [9, с. 391—453], [12, с. 211—224], [13, т. 2, с. 60—87] та ін.

З поглибленим трактуванням теорії олігополії в цілому, і зокрема ламаної кривої попиту, можна ознайомитися в статтях Дж. Дж. Стіглера [33, с. 371—431]. Підхід олігополістів до стабілізації цін шляхом маневрування капітальним устаткуванням (криві середніх змінних витрат з горизонтальним відрізком) стисло та доступно викладено у [7, с. 232—235]. Координацію за олігополії, порівняння олігополістичного та поліполістичного способів дії, екскурс у теорію олігополії за Крелле-Оттом детально описано у [36, с. 51—82, 342—380]. Особливості функціонування олігополій при переході від тоталітарного до авторитарного державного капіталізму та від останнього до змішаного краще за все вивчати за [30, с. 304—325].


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  3. Алгоритм розв’язання
  4. Алгоритм розв’язання
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
  9. Варіанти для самостійного розв’язання
  10. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  11. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання | У результаті вивчення теми студент повинен

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.