знати поняття (додатково до наведених у переліку основних термінів): дилема олігополіста, злиття, ціновий лідер, ціновий аутсайдер, платіжна функція, стратегія домінування, гра з нульовою сумою, гра з ненульовою сумою, дилема ув’язнених, кооперативна гра, некооперативна гра, рівновага за Нешем, часткова монополія;
розуміти: причини поширення олігополії, особливості олігополістичного ринку, відмінності олігополістичного та поліполістичного способів дії, економічні наслідки олігополії та можливості її державного регулювання;
вміти: визначати оптимальні обсяги випуску продукції підприємства за умов дуополії, а також за функціонування в інших різновидах олігополістичного ринку; обгрунтовувати цінову політику підприємства-олігополіста та стратегію його поведінки за умов високого ступеня невизначеності ринкової кон’юнктури.