Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота №2

Темаосновні поняття загально-законодавчого забезпечення інформаційної безпеки

Метавивчення основних понять та принципів загально-законодавчого забезпечення захисту інформації.

Основні завдання:

1. вивчення основних положень Конституції України, як основного закону держави, введення поняття конституційного законодавства та його ролі в становленні і існування суспільства;

2. вивчення основних положень та принципів закону України “Про власність”.

3. вивчення основних положень та принципів закону України “Про авторське право та суміжні права”, введення поняття особистих немайнових прав і майнових прав авторів та їх правонаступників в сфері інформаційної творчості;

4. вивчення правових аспектів формування та порядку діяльності системи органів державної влади;

5. вивчення основних засад ліцензування видів господарської діяльності в сфері технічного захисту інформації;

6. вивчення основних завдань та положень державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації;

7. вивчення основних положень та принципів закону України “Про підприємництво”, як основного закону забезпечення підприємницької діяльності в сфері інформатизації держави;

8. вивчення основних засад та положень , щодо організації електронного документообігу.

Основні теоретичні відомості

До законодавчої бази держави концептуального рівня, яка уособлює загальні засади галузі інформатизації країни, суспільства та безпосередньо інформаційної безпеки, належать норми великої кількості законодавчих і нормативно-правових актів, починаючи з Конституції України, Законів України «Про інформацію», «Про державну таємницю» і закінчуючи системою концепцій, програмних документів з питань соціально-економічного розвитку України. Однак верховенство права законодавчої бази держави, безперечно, займає базовий і Основний закон — Конституція України.

Порядок виконання лабораторної роботи

Кожен студент повинен виконати індивідуальне завдання відповідно до варіанта і зробити висновки на основі проведених теоретичних та практичних досліджень. У висновках слід указати, яких навичок та знань набули студенти під час виконання індивідуальних завдань.

Порядок вибору варіанта: номер варіанта завдання відповідає порядковому номеру студента в журналі.

Кожному студенту потрібно розглянути наступні питання:


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційна система, як об’єкт захисту | Конституційне законодавство.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.