МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Склад та об’єм курсового проектуКурсовий проект складається із графічної частини (3-4 листа формату А1) та пояснювальної записки (35-50 стор.) Зміст і об’єм пояснювальної записки приводяться в таблиці
Зміст пояснювальної записки курсового проекту Вступ |вУ вступі|вступі| необхідно викласти наступне|слідуюче|: дані про розвиток і застосування|вживання| зварювання|зварювання| в тій галузі промисловості, до якої відноситься задана зварна конструкція; пропонований об'єм|обсяг| використання високопродуктивних сучасних методів зварювання|зварювання|, можливість|спроможність| комплексної механізації, автоматизації і роботизації виготовлення зварної конструкції; перспективи розвитку галузі промисловості, до якої відноситься зварна конструкція. Показати місце та роль зварювання в підвищенні ефективності виробництва, яке виготовляє задану зварну конструкцію. Виходячи із можливостей зварювального виробництва необхідно обґрунтувати актуальність теми курсового проекту. Література: [1|]; [5]; [6]. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|