МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні принципи визначення масштабів пропозиції робочої сили та попиту на робочі місцяДжерела інформації Основними джерелами інформації про чисельність і склад робочої сили єПерепис населення, шо проводиться один раз на десять років, Розрахунок чисельності зайнятого населення, що розробляється щорічно в середньорічному обчисленні по областях з поділом на місто і село та обласних центрах і в м. Києві, розрахунки окремих служб зайнятості більш дрібних адміністративно-територіальних одиниць при розробці Програм зайнятості. Оцінка масштабів пропозиції робочої сили може бути виконана двома принципово різними методами. Перший метод спирається головним чином на демоірафічні оцінки чисельності і складу працездатного населення, скориго-вані відповідними статево-віковими ріннями грудової акіип жн.іі Осганні оцініоклься за даними перепису населення або соціологічних обстежень і резульгаїами аналізу регіональної економічної сиіуанії. Другий метод передбачає оцінку чисельності трудоактив-цою населення як суми зайняшх (іа даними статистичної звішосіі) і зареєстрованих. службою зайнятості незайнягих. Економічна сигуація в реї іоні виявляє вплив на масштаби пропозиції робочої сили, на умови зміни й професійно-кваліфікаційного складу. Окреме питання - визначення групи трудоактивних пенсіонерів у складі сукупної робочої сили, їх специфічна роль, зумовлена кількома чинниками. По-перше, Законом про зайнятість трудоактивним пенсіонерам не гарантуються робочі місця і відносно служби зайнятості допомагають їм у працевлаштунанні лише нри наявності вакансій, які не користуються попитом з боку громадян працездатного ніку. Це означає, що пенсіонери відіграють на ринках праці головним чином пасивну роль, їх вплив на загальну трудоресурсну ситуацію має не динамічний, а переважно статичний характер: зайняті саме ті робочі місця, де пенсіонери працювали до оформлення пенсії, а зміни робочого місця за межами працездатного віку є досить рідким явищем.По-друге, на відміну від трудової акгивності осіб працездатного віку прагнення пенсіонерів працювати може бути суттєво скорочене відповідними урядовими діями: прийняттям обмежень стосовно одночасного одержання пенсій та зарплати або введенням вікових цензів по окремих професіях.Виходячи із цього, оцінку поточної чисельності працюючих пенсіонерів доцільно формуваги за даними прибуткової частини балансів трудових ресурсів. Що ж стосовно перспектив, то вони зумовлені спільною дією демографічних і економічних чинників.Таким чином,методична схема визначення масшгабіа пропозиції робочої сили складається з таких етапів: · розрахунки чисельності трудоактивного населення працездатного віку; · визначення перспекгивнш коефіцієнтів трудової акгивносгі з урахуванням даних соціологічних обстежень і аналізу економічної ситуації; · розрахунки чисельності трудоактивних пенсіонерів їй віком; · визначення заїшіьної чисельності трудоактивних коншнгептів регіону; · нншачення масиїгибііі нронозиції робочої сили (коригування чисельносіі грулоактииних контингентів на сальдо маяі никової міграції). Оцінкарегіональної потреби в робочих місцях потребує додаткового урахування ролюгіілу тру неактивного населення за їх прагненням працювати на умовах повної первинної, часткової та вгорцнної заіінятосгі. Поіреби регулювання ринку робочої сили не обмежу-юіься поточними оцінками наявної ситуації, а вимагають перспективних оцінок пропозиції робочої сили і попиту на робочі місця. Прогнози необхідні, як правило, короткосі рокові і се-реиньос грекові (на рік га на п'ять років). Мегодичні підходи до ілкиго ролу прогнозів поєднуюіь демографічні меюди, екстра-жшяпію (юбго поширення па перспективу сучасних закономірностей), експертні оцінки змін кількісного та якісного складу трудоактивного населення. Читайте також:
|
||||||||
|