Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З деталізацією їхнього змісту та визначенням орієнтовної кількості годин на їхнє вивчення

    Назви модулів і тем Кількість годин
Всього годин за навч.. пл.. Самостійна робота Індивідуальна робота Аудиторні Лекції Практичні заняття
Змістовий модуль 1 Законодавчі та нормативно-стильові основи професійного спілкування
Лекція 1.Державна мова – мова про­фе­сійного спілкування.  
Лекція 2.Лексика сучасної української мови. Семінар 1. Використання лексичних засобів у професійному спілкуванні. Лекція 3.Стилі су­ч. укр. лі­т. мови у профе­сійн. спіл­ку­ванні Семінар 2. Стилі сучасн. української літера­тур­ної мови.        
Лекція 4.Українська лексикографія.Слов­ни­ки у професійному мовленні. Семінар 3. Лексикографічна компетенція як по­казник мовної культури фахівця. Модульний контроль  
Змістовий модуль 2 Професійна комунікація
Лекція 1.Культура мовлення. Семінар 4. Мова і культура мовлення у про­фе­сій­­ній комунікації.    
Лекція 2.Спілкування як інструмент про­фе­сій­ної діяльності. Семінар 5. Спілкування як вид соціальної взає­модії у професійній комунікації.  
Лекція 3.Ділові папери як засіб пи­семної професійної комунікації. Семінар 6.Вимоги до оформлення та компо­зиція ділових паперів.    
Семінар 7.Документація з кадрово-конт­рактних питань.  
Семінар 8.Довідково-інформаційні доку­менти.  
Лекція 4.Етикет службового листування. Семінар 9.Службові листи. Модульний контроль  
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Наукова комунікація як складова фахової діяльності
Лекція 1.Риторика і мистецтво презен­тації. Семінар 1.Риторика як наука, скерована на формування ефективного спілкування. Семінар 2.Публічний виступ як важливий засіб комунікації. Семінар 3.Презентація як різновид публічного мов­лен­ня.      
Лекція 2. Форми колективного обгово­рення професійний проблем Семінар 4.Колективне обговорення профе­сій­них проблем. Модульний контроль Семінар 5.«Мозковий штурм». Технології про­ве­­дення «мозкового штурму».        
Лекція 3.Українська термінологія в професійному спілкуванні Семінар 6.Термін у системі професійного мов­лен­ня. Українські електронні терміно­логіч­ні слов­ники.  
Лекція 4.Науковий стиль і його засоби у професійному спілкуванні Семінар 7.Науковий стиль у професійному спілкуванні. Семінар 8-9.Робота з морфол. за­собами на­укового тексту. Труднощі при вико­ристанні гра­м. форм слів у процесі наукового мовлення. Семінар 10. Синтаксис наукового та діло­вого мовлення. Семінар 11.Оформ­лення резуль­татів наукової діяльності.          
Семінар 12.Особи­вості реда­гу­вання на­уко­вих текстів. Помилки у змісті й будові вислов­лювань. Семінар 13.Форми і види перекладу. Модульний контроль    
Всього:

Навчально-тематичний план дисципліни


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ | За навчальними тижнями

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.