Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заключний медичний огляд

6.22.1.Остаточний медичний огляд вступників проводиться у військовому інституті військово-лікарською комісією згідно з Положенням про військово-лікарську експертизу у Збройних Силах України, затвердженим наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 № 402.

6.22.2.Кожний вступник оглядається хірургом, терапевтом, невропатологом, психіатром, окулістом, оториноларингологом, стоматологом, дерматологом, а за медичними показаннями – і лікарями інших спеціальностей.

6.22.3.За результатами заключного медичного огляду кожного вступника виноситься постанова "придатний" або "непридатний" за станом здоров'я до навчання у військовому інституті.

6.23. Особи, не атестовані з української мови, подають сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти з мови, оцінки з якої виставлені в документі про освітній рівень (складають вступний екзамен з урахуванням наявності відповідних науково-педагогічних кадрів, які є членами предметних комісій).

Результат екзамену оцінюється за шкалою від 100 до 200 балів і зараховується замість бала сертифіката з української мови та літератури.

6.24. Для проведення вступних випробувань створюються відповідні комісії:

з оцінки загальноосвітнього (професійного) рівня (з кожної дисципліни окремо);

з проведення психологічного обстеження;

з оцінки рівня фізичної підготовленості;

військово-лікарська комісія.

6.25. Особи, які без поважних причин не з’явилися на вступні випробування у визначений розкладом час, а також ті, знання яких було оцінено балами нижче встановленого Правилами прийому мінімального рівня, й особи, які забрали документи після дати закінчення прийому документів, до участі в наступних вступних випробуваннях та в конкурсному відборі не допускаються.

6.26. Апеляції на результати вступних випробувань, проведених військовим інститутом, розглядає апеляційна комісія військового інституту, склад та порядок роботи якої затверджується начальником військового інституту.

6.27. Апеляція вступника щодо екзаменаційної оцінки, отриманої ним на вступному випробуванні, повинна подаватись особисто протягом доби після оголошення результатів випробування.

6.28. Апеляція розглядається на засіданні апеляційної комісії не пізніше наступного робочого дня після її подання в присутності вступника. Сторонні особи (у тому числі й батьки вступників) до розгляду апеляції не допускаються.

6.29. Додаткове опитування вступників при розгляді апеляції не допускається.

6.30. Апеляції з питань відсторонення вступника від випробування не розглядаються.

6.31. Перескладання вступних випробувань не дозволяється, крім випадків, передбачених пунктом 7.2.5 Настанови з фізичної підготовки у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністра оборони України від 30.12.2009 № 685.

 


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Аналітичний огляд
  3. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД
  4. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  5. Античній світогляд
  6. В яких випадках роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників?
  7. В якій послідовності проводиться огляд трупа?
  8. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  9. Визнання наявності недоліків, дефектів, недоглядів
  10. ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ДОГЛЯДУ ЗА ДІТЬМИ В ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ. ОСНОВИ ЕТИКИ ТА ДЕОНТОЛОГІЇ В ПЕДІАТРІЇ.
  11. Вимоги до персоналу, що обслуговує виробниче обладнання доглядає тварин.
  12. Вимоги до режимів праці і відпочинку та профілактичних медичних оглядів




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступні випробування та конкурсний відбір | Цільовий прийом до військового інституту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.