Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОБОТА В ПАРАХ

Позначте всі правильні відповіді.

1. Будівництво — це небезпечне місце для ігор:

А так

Б ні

В тільки в робочий час

Г тільки в неробочий час

2. Небезпечними іграшками є:

А петарди

Б пістолети з пластмасовими кульками

В мильні бульбашки

Г повітряні кульки

3. Коли йдеш на стадіон, слід:

А надіти довгий шарф

Б зібрати довге волосся у «хвіст»

В мати із собою ліхтарик

Г взути туфлі на високих підборах

4. Характерні риси паніки:

А сльози, розгубленість

Б розумні, впорядковані дії

В страх, що все погано скінчиться

5. На зупинці громадського транспорту багато людей. Твої дії:

А зайти у транспорт останнім

Б спробувати увійти першим

В розштовхати всіх руками й протиснутися всередину салону

Г дочекатися іншого транспорту

6. Після закінчення масових організованих заходів слід:

А виходити за чітко визначеним порядком

Б швидко вибігти першим

В не виходити, бо в натовпі цікавіше

Г виходити останнім

Відповіді: 1А; 2АБ; 3Б; 4АВ; 5Г; 6А.( СЛАЙД 3)

( Самоперевірка за відповідями на слайді)


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності | ГРА «ВКАЖИ НА ПОМИЛКУ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.