Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА

 

1.Аналіз внутрішнього середовища, поняття, цілі.
2. Основні фактори, що впливають на внутрішнє середовище підприємства.
3.Методіка визначення відносних конкурентних переваг.
4. Методи аналізу внутрішнього середовища

§ модель «ланцюжок цінності» (value chain) М.Портера;

§ модель «шість осередків» М.Вайсборда

§ модель життєвих циклів організації І.Адізеса

5. Системний аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища організації (SWOT аналіз)

 

1. Внутрішня середа сукупність всіх внутрішніх факторів організації, які визначають процеси її життєдіяльності підприємства.

Аналіз повинен включати:

§ оцінку діючих стратегій;

§ аналіз використання потенціалу організації;

§ порівняльний аналіз конкурентних переваг;

§ виявлення сильних і слабких сторін;

§ визначення стратегічних проблем (завдань).

 

2. Метод конкурентних переваг підприємства являє собою порівняння його характеристик, властивостей чи марок товарів, які порівнюються з аналогічними показниками пріоритетних конкурентів ((такими, які займають кращі позиції на даному ринку) з метою визначення тих, які створюють переваги підприємства перед конкурентами в будь-якій діяльності При цьому слід розуміти, що існують зовнішні і внутрішні конкурентні переваги.
Зовнішня конкурентна перевага базується на відмінних якостях товару, що створює цінність для покупця за рахунок зменшення його витрат або підвищення ефективності його діяльності Вона збільшує \ "ринкову силу \" підприємства так, що може змусити ринок прийняти більш високу ціну продажу у порівнянні з конкурентами.
Внутрішня конкурентна перевага - це перевага підприємства щодо витрат або управління, яка створює цінність для товаровиробника, дозволяє знизити собівартість більшою мірою, ніж пріоритетний конкурент.

Ланцюжок цінності в найпростішому вигляді - послідовність здійснюваних організацією продуктивних дій (дій, що вносять внесок у створення і надання продуктів, що представляють цінність для споживача).

Ланцюжок цінності (англ. Value chain) - це інструмент стратегічного аналізу, спрямований на детальне вивчення діяльності організації з метою стратегічного планування. Ідея ланцюжка цінності була запропонована Майклом Портером у книзі «Конкурентна перевага» [1] для виявлення джерел конкурентної переваги за допомогою аналізу окремих видів діяльності компанії. Ланцюжок цінності «розділяє діяльність компанії на стратегічно важливі види діяльності з метою вивчити витрати і існуючі та можливі засоби диференціації». Конкурентна перевага компанії виникає як результат виконання цих стратегічних видів діяльності краще конкурентів.

У більшості компаній, незалежно від того, в якій галузі вона працює, присутні п'ять груп основних видів діяльності:

· вхідна логістика;

· операції;

· вихідна логістика;

· маркетинг та продажу;

· сервіс.
Вхідна логістика пов'язана з прийомом і збереженням матеріальних ресурсів, обліком і розкладом постачань. Під операціями розуміють всі види діяльності, спрямовані на перетворення вхідних потоків ресурсів в готову продукцію: виробництво, упаковка, комплектація, обслуговування обладнання, перевірка на брак. Вихідна логістика пов'язана з підготовкою готової продукції і транспортуванням її покупцеві. До маркетингу відносяться всі заходи, які інформують покупців про пропозиції компанії і роблять можливим здійснення покупки. В останню групу, сервіс, входять види діяльності щодо збереження цінності продукту для покупця: установка, ремонт, навчання і забезпечення запасними частинами.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  9. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  10. SWOT-аналіз у туризмі
  11. SWOT-аналіз.
  12. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринок робочої сили | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.