МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
1.Аналіз внутрішнього середовища, поняття, цілі. § модель «ланцюжок цінності» (value chain) М.Портера; § модель «шість осередків» М.Вайсборда § модель життєвих циклів організації І.Адізеса 5. Системний аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища організації (SWOT аналіз)
1. Внутрішня середа сукупність всіх внутрішніх факторів організації, які визначають процеси її життєдіяльності підприємства. Аналіз повинен включати: § оцінку діючих стратегій; § аналіз використання потенціалу організації; § порівняльний аналіз конкурентних переваг; § виявлення сильних і слабких сторін; § визначення стратегічних проблем (завдань).
2. Метод конкурентних переваг підприємства являє собою порівняння його характеристик, властивостей чи марок товарів, які порівнюються з аналогічними показниками пріоритетних конкурентів ((такими, які займають кращі позиції на даному ринку) з метою визначення тих, які створюють переваги підприємства перед конкурентами в будь-якій діяльності При цьому слід розуміти, що існують зовнішні і внутрішні конкурентні переваги. Ланцюжок цінності в найпростішому вигляді - послідовність здійснюваних організацією продуктивних дій (дій, що вносять внесок у створення і надання продуктів, що представляють цінність для споживача). Ланцюжок цінності (англ. Value chain) - це інструмент стратегічного аналізу, спрямований на детальне вивчення діяльності організації з метою стратегічного планування. Ідея ланцюжка цінності була запропонована Майклом Портером у книзі «Конкурентна перевага» [1] для виявлення джерел конкурентної переваги за допомогою аналізу окремих видів діяльності компанії. Ланцюжок цінності «розділяє діяльність компанії на стратегічно важливі види діяльності з метою вивчити витрати і існуючі та можливі засоби диференціації». Конкурентна перевага компанії виникає як результат виконання цих стратегічних видів діяльності краще конкурентів. У більшості компаній, незалежно від того, в якій галузі вона працює, присутні п'ять груп основних видів діяльності: · вхідна логістика; · операції; · вихідна логістика; · маркетинг та продажу; · сервіс. Читайте також:
|
||||||||
|