Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Педагогічні технології на основі дидактичного і методичного удосконалення навчального процесу

Мета: ознайомити з технологіями: Колективний спосіб навчання (Рівін О.І., Дяченко В.К.). Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти (Н.А.Зайцев). Технологія саморозвитку навчання (Г.С.Селевко). Технологія модульного навчання (П.І.Третяков, І.Б. Сенновський, М.А. Чошанов, А.Фурман). Технологія рівневої диференціації (І.П.Гузик).

 

План:

 

1. Колективний спосіб навчання (Рівін О.І., Дяченко В.К.).

2. Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти (Н.А.Зайцев).

3. Технологія саморозвитку навчання (Г.С.Селевко).

4. Технологія модульного навчання (П.І.Третяков, І.Б. Сенновський, М.А. Чошанов, А.Фурман).

5. Технологія рівневої диференціації (І.П.Гузик).

1.Колективний спосіб навчання — це така організація праці, в процесі якої навчання здійс­нюється шляхом спілкування в динамічних (змін­них) парах, коли учасники вчать один одного. Технологія ґрунтується на принципах наявності динамічних (змінних) пар учнів, взаємонавчання, взаємоконтролю, взаємоуправління.

До складу технології належать такі методики:

вивчення текстового матеріалу;

взаємообмін текс­тами та завданнями;

розв'язання задач і прикладів за підручником;

взаємні диктанти;

вивчення вір­шів у змінних парах;

робота з опитувальниками;

вивчення іноземної мови.

Розглянемо одну з них.


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  6. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  8. IV. План навчального процесу.
  9. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ряди розподілу | Методика вивчення текстового матеріалу для будь-якого навчального предмета.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.