Тема 5. Педагогічні технології на основі дидактичного і методичного удосконалення навчального процесу
Мета: ознайомити з технологіями: Колективний спосіб навчання (Рівін О.І., Дяченко В.К.). Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти (Н.А.Зайцев). Технологія саморозвитку навчання (Г.С.Селевко). Технологія модульного навчання (П.І.Третяков, І.Б. Сенновський, М.А. Чошанов, А.Фурман). Технологія рівневої диференціації (І.П.Гузик).
План:
1. Колективний спосіб навчання (Рівін О.І., Дяченко В.К.).
2. Технологія раннього та інтенсивного навчання грамоти (Н.А.Зайцев).
3. Технологія саморозвитку навчання (Г.С.Селевко).
4. Технологія модульного навчання (П.І.Третяков, І.Б. Сенновський, М.А. Чошанов, А.Фурман).
5. Технологія рівневої диференціації (І.П.Гузик).
1.Колективний спосіб навчання — це така організація праці, в процесі якої навчання здійснюється шляхом спілкування в динамічних (змінних) парах, коли учасники вчать один одного. Технологія ґрунтується на принципах наявності динамічних (змінних) пар учнів, взаємонавчання, взаємоконтролю, взаємоуправління.