МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Механічні та електромеханічні характеристики асинхронних трифазних двигунівАналітичний вираз механічної характеристики асинхронного двигуна можна одержати користуючись спрощеною схемою його заміщення, показаною на рис, 2. Рис. 2. Спрощена схема заміщення асинхронного двигуна де U1ф, – напруга підведена до однієї фази статорної обмотки, В; І1 – фазний струм обмотки статора, А; І’2 – фазний струм обмотки ротора зведений до обмотки статора, А; R1 і х1 – активний і реактивний опори однієї фази обмотки статора, Ом; R’2 і х’2 – активний і реактивний опори однієї фази обмотки ротора зведені до обмотки статора, Ом; Іμ – фазний струм контура намагнічування; Rμ і хμ – фазні значення активного і реактивного опорів контура намагнічування, Ом; S – ковзання асинхронного двигуна - це різниця між швидкістю обертання магнітного поля і ротора у відносних одиницях. Ковзання знаходять як відношення різниці між синхронною (ω0, рад/с) і дійсною (wрад/с) швидкістю ротора до синхронної швидкості: де f – частота струму мережі; р – число пар полюсів двигуна. При виведенні рівняння механічної характеристики прийняті такі припущення: • активний опір обмотки ротора не залежить від частоти струму, який в ній проходить; • насичення магнітної системи двигуна не впливає на величину індуктивних опорів обмоток статора і ротора; • провідність контура намагнічування не залежить від навантаження (залежить лише від напруги); • додаткові втрати енергії в двигуні не враховуються; • моменти, що створюються магнітно-рушійною силою, вищих гармонічних складових не враховуються. Згідно зі схемою заміщення фазний струм обмотки ротора, зведений до обмотки статора, визначається залежністю Рівняння є аналітичним виразом електромеханічної характеристики. З рівняння видно, що при збільшенні ковзання від S = 0 до S = 1 струм ротора зростає від І/2 = 0 до струму короткого замикання І/2. = І/кз, який є пусковим струмом двигуна. За відсутності додаткових зовнішніх резисторів у колі ротора пусковий струм у 5...8 разів перевищує його номінальний струм. Аналітичний вираз механічної характеристики асинхронного двигуна можна одержати з рівняння, виразивши в ньому зведений струм ротора через електромагнітний обертаючий момент, що виникає внаслідок взаємодії струму ротора з обертовим магнітним потоком. Електромагнітний момент визначають за формулою де Ре – електромагнітна потужність, яка передається магнітним потоком від статора до ротора, Вт. Електромагнітна потужність визначається залежністю Тоді електромагнітний момент Підставивши в формулу значення струму, отримаємо рівняння механічної характеристики асинхронного двигуна у параметричній формі Аналіз рівняння свідчить, що момент асинхронного двигуна пропорційний квадрату підведеної до нього напруги, а при зростанні ковзання від S = 0 до S = 1 електромагнітний момент спочатку збільшується до свого максимального (критичного) значення Мд,, а потім зменшується до нуля. Отже, асинхронні двигуни чутливі до зміни напруги. На практиці для побудови механічних характеристик асинхронних двигунів користуються рівнянням, в якому використовуються каталожні дані двигуна
де Мк – критичний момент, Н·м; S – значення ковзання, яким задаються; Sк – критичне ковзання; q – поправочний коефіцієнт. де Мп – пусковий момент двигуна.
Рис. 3.Механічна характеристика асинхронного двигуна
Рис. 4.Штучні механічні характеристики асинхронного двигуна Штучні механічні характеристики асинхронного двигуна можна одержати при напрузі або частоті струму живильної електромережі, відмінній від номінальної при ввімкнених у коло ротора або статора резисторах тощо. Штучну механічну характеристику, яка відповідає заданій напрузі U, відмінній від номінальної Uном можна побудувати за природною характеристикою, перерахувавши моменти за формулою де Мш і М– моменти за штучною і природною механічними характеристиками. При незмінній напрузі та відсутності резисторів у колах статора і ротора двигуна його критичний момент змінюється обернено пропорційно квадрату частоти струму електромережі, а критичне ковзання – обернено пропорційно частоті. Тому штучну механічну характеристику двигуна при частоті струму, відмінній від номінальної, можна побудувати, користуючись формулою , замінивши в ній природні значення Мmax і Sкр на штучні і визначені за формулами При введенні додаткових опорів у коло ротора двигуна з фазним ротором максимальний момент залишається незмінним, критичне ковзання і пусковий момент збільшуються, а жорсткість механічної характеристики зменшується. Читайте також:
|
||||||||
|