Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гальмівні режими трифазних асинхронних двигунів

Для асинхронних двигунів можливі такі способи гальмування: рекуперативне, динамічне і противмиканням.

Рекуперативне гальмування виникає тоді, коли ввімкнений в електричну мережу асинхронний двигун під дією активного моменту статичних, опорів робочої машини обертається у напрямі магнітного поля статора зі швидкістю, вищою за синхронну (w > ω0). При цьому двигун працює як асинхронний генератор, віддаючи активну енергію в мережу.

Цей метод гальмування економічно дуже вигідний, оскільки супроводжується віддаванням енергії в електричну мережу.

Динамічне гальмування здійснюється так: обмотки статора двигуна вимикають з електричної мережі змінного струму і під'єднується до джерела постійного струму напругою U = 0,1 Uном. Крім того, у двигуні з фазним ротором обмотку ротора замикають на гальмівні резистори. При цьому, двигун, обертаючись за інерцією, працює як синхронний генератор. Електрична енергія, яку він виробляє, витрачається на нагрівання обмотки ротора і гальмівних резисторів. При зниженні кутової швидкості гальмівний момент знижується і ефективність гальмування зменшується.

Гальмування противмиканням має місце тоді, коли ротор і магнітне поле двигуна обертаються у протилежних напрямах. Протилежність напрямів обертання досягається двома способами: зміною напряму обертання ротора при незмінному напрямі обертання магнітного поля або, навпаки, зміною напряму обертання магнітного поля при незмінному напрямі обертання ротора двигуна.

Напрям обертання ротора при незмінному напрямі обертання магнітного поля змінюється тоді, коли момент статичних опорів робочої машини активний і за своєю величиною більший від моменту, який розвивається двигуном (наприклад, в установках для гальмівного спуску вантажу). При цьому робоча машина обертає ротор двигуна проти напряму обертання магнітного поля статора. Двигун працює з ковзанням S > 1 і розвиває гальмівний момент. Для обмеження струму в обмотках і збільшення гальмівного моменту в коло фазного ротора двигуна вмикають резистори з великим електричним опором.

Напрям обертання магнітного поля статора при незмінному напрямі обертання ротора можна змінити, змінивши черговість фаз на обмотці статора. При цьому ротор двигуна за інерцією буде продовжувати обертатись у попередньому напрямі, але протилежно новому напряму обертання магнітного поля. Двигун розвиває гальмівний момент, і рух електропривода сповільнюється. При швидкості, що дорівнює, нулю, двигун необхідно вимкнути з електромережі, в противному разі він знову перейде у двигунний режим і обертатиме машину в протилежному напрямі.

Недоліками гальмування противмиканнямє великі втрати енергії, мала жорсткість механічних характеристик; виникнення великих струмів і механічних зусиль у роторі, можливість реверсування двигуна після гальмування.


Читайте також:

  1. Будова трифазних асинхронних електродвигунів
  2. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  3. ВАЛЮТНІ РЕЖИМИ ТА ВАЛЮТНА ІНТЕРВЕНЦІЯ. ВПЛИВ ВАЛЮТНОЇ ІНТЕРВЕНЦІЇ НА ГРОШОВУ МАСУ. СТЕРЕЛІЗАЦІЯ.
  4. Вибір елементів пуско-гальмівного реостата для двигунів послідовного збудження
  5. Вибір елементів пускового (гальмівного) реостата для двигунів змішаного збудження
  6. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  7. Види двигунів постійного струму.
  8. Види і режими буріння похило-скерованих свердловин
  9. Вимірювання активної потужності у трифазних електричних колах
  10. Вимірювання потужності трифазних мереж
  11. Вимірювання потужності у трифазних системах
  12. Вимірювання реактивної потужності у трифазних електричних колах




Переглядів: 2735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Механічні та електромеханічні характеристики асинхронних трифазних двигунів | Способи пуску асинхронних двигунів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.