Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Збільшення вхідних грошових потоків

Вхідні грошові потоки підприємства класифікують так:

– надходження у вигляді виручки від реалізації продукції;

– надходження у вигляді інших операційних доходів;

– грошові надходження від інвестиційної діяльності;

– кошти, залучені в результат і емісії корпоративних прав;

– кошти, залучені на умовах позики;

– державні дотації та субсидії.

Вихідні грошові потоки підприємства можна класифікувати у такий спосіб:

§ оплата товарів, робіт, послуг, які відносяться на собівар­тість продукції;

§ оплата товарів, робіт, послуг, які не належать до валових витрат;

§ здійснення реальних та фінансових інвестицій;

§ сплата податків та інших платежів до бюджету;

§ повернення капіталу, який був залучений на фінансовому ринку.

У стратегічному плані менеджмент підприємства має прийня­ти рішення з трьох основних питань:

– яка номенклатура продукції та за якими цінами пропонува­тиметься?

– якого обсягу реалізації за окремими періодами підприємст­во має намір досягти?

– якою частиною ринку необхідно заволодіти?

Розмір грошових надходжень у вигляді виручки від реалізації залежить від таких основних факторів:

§ обсягів реалізованої продукції;

§ ціни одиниці продукції;

§ ефективності управління дебіторською заборгованістю.

Для збільшення виручки від реалізації рекомендується вжити такі типи заходів:

§ перехід до ціноутворення за схемою таргет- косгинг;

§ установлення гнучкої системи преміювання для продавців (реалізаторів);

§ впровадження методу управління дебіторською заборгованістю на основі спонтанного фінансування, тобто гнучкої системи знижок, ураховуючи вартість залучення позичкового капіталу самим підприємством та його клієнтами;

§ розроблення системи знижок за прискорену оплату продукції;

§ розширення каналів збуту, поліпшення мережі дистриб'юторів та удосконалення системи стимулювання продажу продукції.

Знижки – це не лише інструмент маркетингу, що сприяє збільшенню продажу, а й ефективний прийом управління дебіторською заборгованістю та грошовими потоками підприємства


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  3. Аналіз грошових активів підприємства
  4. Аналіз грошових активів підприємства.
  5. Аналіз грошових коштів
  6. Аналіз грошових коштів підприємства
  7. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  8. АНАЛІЗ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ
  9. Аналіз звіту про рух грошових коштів
  10. Аналіз руху грошових коштів та дебіторської заборгованості
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналіз руху та ефективності формування грошових потоків




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Реструктуризація активів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.