МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання на виконання роботи1. Визначити масову частку сухих речовин у чистому цукровому розчині рефрактометричним методом за допомогою прицезійного рефрактометра з урахуванням поправки на температуру. 2. Визначити масову частку сухих речовин у мелясі з використанням призми В.П.Германчука. 3. Визначити чистоту сиропу. 4. Визначити чистоту меляси. (сухі речовини визначити методом розбавлення 1:1). Установки, прилади, лабораторний посуд , реактиви Поляриметр типу СУ-3, СУ-4; рефрактометр лабораторний РПЛ-3; водяна баня; призма В.П.Германчука; посудина для розбавлення продуктів 1:1; мірна колба місткістю 100 см3; човник з нержавіючої сталі, мірні циліндри; розчин основного ацетату свинцю; складчастий фільтр з фільтрувального паперу, лійка, склянки, поляриметричні кювети на 100, 200 і 400 мм. Методики виконання роботи Визначення масової частки сухих речовин у чистому Цукровому розчині рефрактометричним методом
Краплю досліджуваного розчину скляною паличкою розміщують між вимірювальною і освітлювальною призмами лабораторного рефрактометра. Повертаючи кільце компенсатора, ліквідують дисперсію світла призмою Амічі, встановлюють візирну пунктирну лінію на межі поділу світла і тіні. Отримане по шкалі значення відповідає масовій частці сухих речовин у розчині у відсотках.
Визначення масової частки сухих речовин у мелясі з Використанням призми Германчука
Майстер Київського заводу контрольно-вимірювальних приладів В.П. Германчук розробив конструкцію призми, яка дає можливість визначити масову частку сухих речовин рефрактометром у густих продуктах без розбавлення [8]. Вона являє собою освітлювальну призму з матовою нижньою гранню і світлонепроникними іншими. На малій робочій грані наклеєно червоне покривне скло, через яке промінь світла проходить на нижню призму. Для розчинення кристалів цукру мелясу нагрівають у герметичній посудині протягом 20…30 хв при 70…80 оС на водяній бані. Наявність кристалів контролюють на дотик. Якщо кристали відсутні, мелясу охолоджують до температури 20 оС. 1…2 краплі меляси наносять на вимірювальну призму рефрактометра, накривають призмою В.П. Германчука, притискують для створення шару меляси між двома призмами 5…7мкм. Лінія розділення світлотіні повинна бути чіткою. Покази рефрактометра показують безпосередньо масову частку сухих речовин у мелясі, %. Визначення чистоти сиропу Визначення масової частки сухих речовин Масову частку сухих речовин визначають лабораторним рефрактометром. Перед вимірюванням сік охолоджують до 20 оС. Читайте також:
|
||||||||
|