Вчити виконувати ранкові та вечірні гігієнічні процедури, знайомити із засобами гігієни, з’ясувати ситуації, коли необхідно мити руки.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
пояснити необхідність дотримання чистоти тіла;
назвати гігієнічні процедури і частоту їх проведення;
розказати, ситуації, коли треба мити руки.
Обладнання і матеріали
Костюм богині Гігієни,
музичний запис «Сиртакі»,
картки з незакінченими реченнями «Чистити зуби двічі на…», «Мити руки з…», «Мити голову кожного…», «Обрізати нігті на…», «Розчісувати …», «Приймати душ або …»,
сюжетні і предметні малюнки, які допоможуть дітям пригадати, коли треба мити руки.
Робочий зошит (с.16-17)
Що підготувати заздалегідь
· Підготувати ученицю зіграти роль богині Гігієни (текст див. нижче у пункті Інсценування).
Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання
2 хв.
Інсценування
8 хв.
Робота в групах
5 хв.
Руханка
2 хв.
Практична робота
10 хв.
Інформаційне повідомлення
3 хв.
Підсумкове завдання
5 хв.
Інформація для вчителя:
Гігієя (грец. Υγιεία) - богиня здоров'я, дочка Асклепія і Епіони (варіант: дружина Асклепія, від якого народила кількох дітей). У часи Піндара Гігі шанували поряд з Асклепієм (5 - 4 ст. До н. Е.). У грецькому мистецтві її зображували, як правило, разом з Асклепієм у вигляді молодої, красивої, з квітучим здоров'ям дівчини, що тримає в руках чашу, з якої годує змію (емблема медицини).
Слово «Hugieia» (ύγιεία: здоров'я) використовувалося в якості привітання в піфагорійців.
З ім'ям богині пов'язують походження слова «гігієна».
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Запитати у дітей, який у них улюблений вид відпочинку. Активний він чи пасивний?
2. Назвати тему і завдання уроку.
- І працюючи, і відпочиваючи, не можна забувати про ті правила, які допомагають нам бути здоровими. А для цього ми зараз перенесемося у Древню Грецію.