Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ГІГІЄНА ШКОЛЯРА

Мета

Вчити виконувати ранкові та вечірні гігієнічні процедури, знайомити із засобами гігієни, з’ясувати ситуації, коли необхідно мити руки.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити необхідність дотримання чистоти тіла;
  • назвати гігієнічні процедури і частоту їх проведення;
  • розказати, ситуації, коли треба мити руки.

Обладнання і матеріали

  • Костюм богині Гігієни,
  • музичний запис «Сиртакі»,
  • картки з незакінченими реченнями «Чистити зуби двічі на…», «Мити руки з…», «Мити голову кожного…», «Обрізати нігті на…», «Розчісувати …», «Приймати душ або …»,
  • сюжетні і предметні малюнки, які допоможуть дітям пригадати, коли треба мити руки.
  • Робочий зошит (с.16-17)

Що підготувати заздалегідь

· Підготувати ученицю зіграти роль богині Гігієни (текст див. нижче у пункті Інсценування).

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 2 хв.
Інсценування 8 хв.
Робота в групах 5 хв.
Руханка 2 хв.
Практична робота 10 хв.
Інформаційне повідомлення 3 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Інформація для вчителя:

Гігієя (грец. Υγιεία) - богиня здоров'я, дочка Асклепія і Епіони (варіант: дружина Асклепія, від якого народила кількох дітей). У часи Піндара Гігі шанували поряд з Асклепієм (5 - 4 ст. До н. Е.). У грецькому мистецтві її зображували, як правило, разом з Асклепієм у вигляді молодої, красивої, з квітучим здоров'ям дівчини, що тримає в руках чашу, з якої годує змію (емблема медицини).

Слово «Hugieia» (ύγιεία: здоров'я) використовувалося в якості привітання в піфагорійців.

З ім'ям богині пов'язують походження слова «гігієна».

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Запитати у дітей, який у них улюблений вид відпочинку. Активний він чи пасивний?

2. Назвати тему і завдання уроку.

- І працюючи, і відпочиваючи, не можна забувати про ті правила, які допомагають нам бути здоровими. А для цього ми зараз перенесемося у Древню Грецію.

 


Читайте також:

  1. Анатомія, вікова фізіологія і гігієна серцево-судинної системи
  2. Безпека та гігієна праці
  3. Безпека та гігієна праці
  4. Вивчення психологічних особливостей сенсомоторної та мисленнєвої діяльності школяра
  5. Гігієна
  6. ГІГІЄНА ГРУНТУ ТА ОЧИЩЕННЯ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ
  7. ГІГІЄНА ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІДНОВЛЕННЯ
  8. Гігієна зору
  9. Гігієна інвалідів, які працюють
  10. Гігієна кісткової системи дитини
  11. Гігієна органів дихання дитини
  12. Гігієна праці і виробнича санітарія




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційне повідомлення (пояснити, як правильно облаштувати робоче місце) | Інсценування (повторити правила гігієни)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.