Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційне повідомлення (пояснити, як правильно облаштувати робоче місце)

Запитати в дітей, що є на їхньому робочому місці.

Прочитати інформацію в підручнику на с. 27.

- Чому світло повинно падати зліва? (Щоб тінь від руки не заважала писати).

- Чому стілець слід підбирати за зростом? (Щоб зберігати правильну поставу).

- Навіщо потрібно підтримувати порядок на робочому столі?

 

Робота в групах (вчити підтримувати порядок на робочому столі)

Об’єднати дітей у групи по 4 учні. Роздати аркуші зі словами «Лампа, годинник, яблуко, іграшка, книги, тістечко, ручки, олівці, чашка, зошити, гумка». Діти мають закреслити те, чого не повинно бути на робочому столі. При перевірці слід пояснити, чим викреслений предмет заважатиме на робочому місці.

Виконати завдання в зошиті на с. 15. За допомогою стрілочок розмістити на робочому столі потрібні предмети у належних місцях.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Виконати вправи для рук, запропоновані в підручнику на с. 28.

«Віяло». Руки зігнути в ліктях долонями до себе. Згинати і розгинати кисті рук, ніби обмахуючи себе віялом.

«Кицька». Зігнути пальці рук. Супроводжуючи шипінням кицьки, розгинати пальчики, ніби пазурі кота.

«Тюльпан». Руки з’єднати в ліктях, утворивши долонями «пуп’янку тюльпана». Розкривати і закривати долоні.

«Метелик». Руки з’єднати в ліктях, переплести кисті. Опускати і піднімати кисті руки, ніби метелик махає крильцями.

«Потягусі». Сплести пальці перед собою. Випрямити руки перед собою, вивернувши кисті.

Робота в парах (вчити правильно виконувати домашні завдання)

Об’єднати дітей у пари. Прочитати у підручнику матеріал «Як виконувати домашні завдання» на с. 28. Обговорення:

- Чому краще виконувати завдання в той день, коли був урок з даного предмета?

- З чого слід починати?

- Що робити, якщо виникли труднощі?

- До кого ви звертаєтесь по допомогу, якщо виникли труднощі?

- Який предмет дається найлегше? (Вчитель називає предмет, а діти встають, якщо він йому дається легко).

- Який предмет найскладніший?

Проблемна ситуація (довести необхідність чергувати працю і відпочинок)

- Станьте біля парт по стійці «Струнко». Ось так солдати стоять у караулі. Що ви зараз відчуваєте? (Затерпли плечі, хочеться присісти, розім’ятися і т.п.). Як ви гадаєте, чому?

- Прочитайте пояснення в підручнику на с. 29.

- Потренуйтеся вдома виконувати вправи, показані на малюнках на с. 29.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Для чого слід чергувати працю і відпочинок?

2. Наведіть приклади активного і пасивного відпочинку. Всі діти стають біля парт, хтось називає, якщо це активний відпочинок, всі присідають, якщо пасивний – стоять нерухомо.

3. Вдома придумати нові руханки.

 



Читайте також:

  1. I. Правильно визначена мета.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. III. Повідомлення теми і мети уроку.




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання) | ГІГІЄНА ШКОЛЯРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.