Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мозковий штурм (ознайомити з основними правами дитини)

Вчитель вивішує таблицю з певним правом. Діти читають обговорюють, яку можливість надає це право.

(Таблиці:

Право на життя.

Право на ім’я.

Право на свободу совісті і релігійних переконань.

Право на життя з батьками.

Право на працю.

Право на відпочинок.

Право на захист життя та здоров’я.

Право на навчання. (Прочитати текст у підручнику на с. 58, дати відповіді на питання).

Право на житло.

Право на свободу слова.

Право на отримання інформації.

Право користування досягненнями культури. )

Робота в групах (закріпити знання прав дитини)

Об’єднати дітей у три групи. Кожній групі дати ілюстрацію до казки: «Червона Шапочка», «Дюймовочка», «Колобок». Діти обговорюють і вирішують, які права були порушені у кожній казці.

(«Червона Шапочка» - право на життя;

«Дюймовочка» - право на вільну думку, право на створення сім’ї;

«Колобок» - право на життя).

Круглий стіл (з’ясувати зміст права на ім’я)

Розмістити дітей у коло. Виконати завдання, запропоновані у підручнику на с. 57.

- Чому не можна вигадувати образливі прізвиська?

(Бо це порушує права дитини.

Повстав себе на місце іншого – тобі неприємно було б, якби обзивали тебе).

Робота в парах (ознайомити з правом на любов і турботу)

Об’єднати дітей у пари. Прочитати текст на с. 59 підручника. Розказати один одному про найкращий отриманий подарунок.

Інформаційне повідомлення (ознайомити з обов’язками школяра)

- Якщо дитині надані права, то, звісно, і до неї є якісь певні вимоги, тобто ви маєте багато прав, значить у вас є і обов’язки.

- Що таке обов’язок?

Обов’язок – це те, що ви повинні робити, щоб бути корисним собі і оточуючим.

- Прочитайте у підручнику правила на с. 57 і 78. Це і є ваші обов’язки:

Старанно вчитися.

Не ображати інших.

Поважати права інших людей.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Розказати обов’язки дітей.

2. Пограти в гру. На дошці – Червона Шапочка з кошиком. По одному учні називають право, яке запам’ятали, і умовно «кладуть» його у кошик.

- Нехай Червона Шапочка тепер знає свої і права і інших навчає.

 


Твоя родина

Мета

Вчити розуміти родинні зв’язки, виконувати свої обов’язки в сім’ї, виховувати шанобливе ставлення до членів родини.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити, яку родину вважають дружною;
  • знати імена членів родини і найближчих родичів;
  • розказати свої обов’язки в родині;
  • продемонструвати шанобливе ставлення до членів своєї родини.

Обладнання і матеріали

  • Маленькі аркуші паперу за кількістю учнів,
  • ляльки для рольової гри.
  • Робочий зошит (с.35).

Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. III мозковий шлуночок
  3. IV мозковий шлуночок
  4. Аудит операцій з основними та іншими необоротними ак­тивами
  5. Вирішити дану проблему у бюджетуванні можна двома основними способами.
  6. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  7. Договори про управління майновими правами авторів.
  8. Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах (місії підприємства).
  9. Дуже успішні підприємства скеровують свою діяльність у відповідності з деякими основними цінностями та переконаннями, які знайшли відображення в девізах.
  10. Завдання управління основними фондами підприємства
  11. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ
  12. Займатися щоденними вправами, тренуватися




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результати навчання | Що підготувати заздалегідь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.