МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мозковий штурм (ознайомити з основними правами дитини)Вчитель вивішує таблицю з певним правом. Діти читають обговорюють, яку можливість надає це право. (Таблиці: Право на життя. Право на ім’я. Право на свободу совісті і релігійних переконань. Право на життя з батьками. Право на працю. Право на відпочинок. Право на захист життя та здоров’я. Право на навчання. (Прочитати текст у підручнику на с. 58, дати відповіді на питання). Право на житло. Право на свободу слова. Право на отримання інформації. Право користування досягненнями культури. ) Робота в групах (закріпити знання прав дитини) Об’єднати дітей у три групи. Кожній групі дати ілюстрацію до казки: «Червона Шапочка», «Дюймовочка», «Колобок». Діти обговорюють і вирішують, які права були порушені у кожній казці. («Червона Шапочка» - право на життя; «Дюймовочка» - право на вільну думку, право на створення сім’ї; «Колобок» - право на життя). Круглий стіл (з’ясувати зміст права на ім’я) Розмістити дітей у коло. Виконати завдання, запропоновані у підручнику на с. 57. - Чому не можна вигадувати образливі прізвиська? (Бо це порушує права дитини. Повстав себе на місце іншого – тобі неприємно було б, якби обзивали тебе). Робота в парах (ознайомити з правом на любов і турботу) Об’єднати дітей у пари. Прочитати текст на с. 59 підручника. Розказати один одному про найкращий отриманий подарунок. Інформаційне повідомлення (ознайомити з обов’язками школяра) - Якщо дитині надані права, то, звісно, і до неї є якісь певні вимоги, тобто ви маєте багато прав, значить у вас є і обов’язки. - Що таке обов’язок? Обов’язок – це те, що ви повинні робити, щоб бути корисним собі і оточуючим. - Прочитайте у підручнику правила на с. 57 і 78. Це і є ваші обов’язки: Старанно вчитися. Не ображати інших. Поважати права інших людей. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Розказати обов’язки дітей. 2. Пограти в гру. На дошці – Червона Шапочка з кошиком. По одному учні називають право, яке запам’ятали, і умовно «кладуть» його у кошик. - Нехай Червона Шапочка тепер знає свої і права і інших навчає.
Твоя родина Мета Вчити розуміти родинні зв’язки, виконувати свої обов’язки в сім’ї, виховувати шанобливе ставлення до членів родини. Результати навчання Наприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Читайте також:
|
||||||||
|